Gå til innhold

kostymeparty - erotisk aften.

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal i kostymefest om en månedes tid. Tema er erotisk aften. Hva skal jeg ha på meg? Har lyst til å prøve finne på noe litt orginalt. Forslag?

Mary Poppins
Skrevet

Sy en kondom?

Har en venninne som har tenkt å prøve seg på det ;)

Skrevet

Har en venninne som har tenkt å prøve seg på det ;)

Ok, kan du kle deg i gjennomsiktig plast å skrive massajeolje utenpå ;) hehe

Skrevet

Du kan jo bruke stoff også, flasker er jo gjerne farget også :)

Skrevet

En playboy-kanin må vel passe inn der?

Mary Poppins
Skrevet

Haha det var faktisk en veldig morsom idé, selv om jeg tviler på at jeg kommer til å ende opp å gå som glidekrem ;D Det blir litt vel lite klær :)

Mary Poppins
Skrevet

En playboy-kanin må vel passe inn der?

Jepp, men er så mange som skal gå som det så jeg vil gjerne finne på noe annet :)

Skrevet

Jepp, men er så mange som skal gå som det så jeg vil gjerne finne på noe annet :)

Hva med en sexy klovn?

Skrevet

Kan du ikke kle deg ut som pikk?

Mary Poppins
Skrevet

Kan du ikke kle deg ut som pikk?

Hehe jo har tenkt på det, men en pikk er liksom ikke så veldig sexy... ihvertfal ikke som kostyme ;) Når jeg først har muligheten har jeg lyst til å ha på meg noe litt sexy.

Jeg har vurdert å gå som nypult - stor herreskjorte, litt åpen med sexy undertøy under, og skikkelig pulesveis. Men jeg vet ikke hvor orginalt det er, litt kjipt hvis mange andre har tenkt det samme.

Ellers har jeg siklet på en politikostyme fra erotikknett.no, men aldri fått rotet meg til å kjøpe den, nå har jeg imidlertid en unnskyldning;)

http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=53764

Skrevet

Mata Hari, haremsdame, domina, karikert sykepleieruniform, japansk skoleuniform.

Skrevet

Mata Hari, haremsdame, domina, karikert sykepleieruniform, japansk skoleuniform.

Hvordan ser en japansk skoleuniform ut?

Skrevet

Hvordan ser en japansk skoleuniform ut?

Gjerne litt seileruniform-aktig, men i den sammenheng Mary Poppins nevner, som kostyme, er de mer karikerte, med kort-korte skjørt og skjorta knyttet i livet etc. Spiller litt på Lolita-effekten, noen ganger bare søtt og andre ganger med litt mer rampeglimt i øyet. Tenk Britney Spears sin første musikkvideo, eller se her:

http://www.cosmates.jp/shop/index/cp-43_90.html

Gjest liede
Skrevet

Gjennomsiktig regnfrakk med sexy undertøy under? :-) Litt kjedelig kanskje.

Jeg synes egentlig nypult-ideen din var kjempegod!

Det går an å klippe hull i rumpa på et par gamle jeans (slik at rumpeballene synes) og gå med en veldig utringet topp.

Jeg pleier å kjøre sexy nattkjole fordi jeg ikke har orket å styre mer med det. Men har gått i både lakk og lær, plastfolie og britney spears-skolepikeuniform tidligere.

Mary Poppins
Skrevet

Gjennomsiktig regnfrakk med sexy undertøy under? :-) Litt kjedelig kanskje.

Jeg synes egentlig nypult-ideen din var kjempegod!

Det går an å klippe hull i rumpa på et par gamle jeans (slik at rumpeballene synes) og gå med en veldig utringet topp.

Jeg pleier å kjøre sexy nattkjole fordi jeg ikke har orket å styre mer med det. Men har gått i både lakk og lær, plastfolie og britney spears-skolepikeuniform tidligere.

britney spears skoleuniform, eller japansk skoleuniform som birdie også nevner, synes jeg er en kul idé. Den er jo ikke så veldig vanskelig å lage heller.

Ellers går jeg nok enten for politiuniform eller nypult idéen :-) Hvis ikke jeg finner på noe helt fantastisk kult innen den tid :)

Mary Poppins
Skrevet

Hva med noe innen burlesque?

Hmm jeg er litt usikker på hva det er, er det korsett og sånn? alla moulin rouge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...