musikeren Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det er lenge siden det har vært noe prompeinnlegg på dol nå, så jeg tenkte jeg fikk komme med et bidrag. Jeg prompa en virkelig merkverdig promp istad. Det var ikke det at den var høy, for det var den, og heller ikke det at den lukta ille, for det gjorde den også. For å si det sånn, det er ikke noe merkverdig i at jeg promper støyende og illeluktende promper, og jeg har uansett prompa både mer støyende og mer illeluktende før. Men det var lukta. En helt merkverdig lukt som jeg aldri har kjent maken til før. Det lukta både surt og søtt på en gang, og på en rar måte varmt. Det lukta varmt. Og i tillegg noe ganske udefinerbart som jeg rett og slett ikke har lukta før. Det var rett og slett merkverdig. Denne prompen var spesiell. Takk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Lukta du mange ganger på den, for å prøve å kjenne hva det kunne være? *får rare syn inni hodet* 0 Siter
avidi Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Takk for at du beriker oss med dine betraktninger, det er lenge siden sist. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Kanskje det var Våren, Musiker. Kanskje den kom til deg nå. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Ja, ja - det er godt du har tid og anledning til å observere prompene dine så inngående 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hm, merkelige greier. Jeg kommer nok ikke til å få sove i natt. Blir sikkert liggende å gruble på hvordan prompen din lukta og hvorfor! 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hm, merkelige greier. Jeg kommer nok ikke til å få sove i natt. Blir sikkert liggende å gruble på hvordan prompen din lukta og hvorfor! *lol* 0 Siter
musikeren Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Hm, merkelige greier. Jeg kommer nok ikke til å få sove i natt. Blir sikkert liggende å gruble på hvordan prompen din lukta og hvorfor! Ja, jeg har faktisk ikke sovet siden:-D 0 Siter
musikeren Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Lukta du mange ganger på den, for å prøve å kjenne hva det kunne være? *får rare syn inni hodet* Ja, faktisk. Men den var umulig bli klok på. Du skulle vært der. 0 Siter
musikeren Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Takk for at du beriker oss med dine betraktninger, det er lenge siden sist. Ja, det er lenge siden. Skal skjerpe meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.