Gjest Basio Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei. Min bakgrunn: Jeg er en mann på 32 år som har gått ned 15-18 kg på nesten 8 mnd. Jeg veide 81-82 kg når jeg begynte å slanke meg i september. Jeg er 166 cm høy og veide vel 64 kg på det laveste. Livmålet mitt har minsket med rundt 17-18 cm. De siste seks ukene har jeg trent med vekter regelmessig, og veier nå ca 66 kg. "Problemet" nå er at jeg føler at jeg har litt vel mye løs hud rundt livet. Jeg har forstått det slik at dette er vanlig ved hurtig vekttap, men vet ikke helt hva som ligger i det. Dessuten lurer jeg på om dette er noe jeg kan eller bør gjøre noe med, eller om det er vanlig at huden tilpasser seg og strammer seg inn av seg selv etter hvert. Takk for din tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har hørt at det skal hjelpe med mageøvelser/strykeøvelser. Da vil huden trekke seg sammen. Du må ta tiden til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.