Gjest Gunnar Angelsen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg er 59 år har hatt Multippel Sclerose i 27 år og sittet i rullestol siden 1992. Hjemmetjenesten har bedt meg være oppmerksom på en forvokst mage. Jeg spiser meget kalorifattig men næringsrik kost med mye frukt og grønnsaker spesie lt rå brokkoli. Spørsmål: er det galt å i tillegg ta naturmedisin i kapselform laget av chilipepper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg ville hørt med hjemmetjenesten. Om du spiser sunt så er kanskje ikke naturmedisin noen vits? Er de mot vektnedgang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg hadde ingen kjennskap til de tablettene du tar eller vil ta, men jeg leser på nettet nå at de bl.a. øker forbrenningen, reparerer magen, og gir bedre blodsirkulasjon, og skal virke slankende. Dersom du føler at disse tablette hjelper og du har råd til å kjøpe dem, skader det nok ikke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå tror jeg rullestolmage er ganske vanlig og lite å gjøre med. Husk at magen ser mye større ut når du sitter også. Med en gang man kommer i stående stilling så faller innvollene på plass og magen blir mye mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Grethe Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er ikke noe galt å ta naturmedisin laget av chilipepper, men jeg ville nok sjekke alle de andre ingrediensene i naturmedisinen før jeg tok dem som tillegg. Kanskje kan du spise chilipepper istedet for å ta naturmedisinen, eller er det noe annet i naturmedisinen som du trenger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.