Gå til innhold

Vektreduksjon

Gjest Gunnar Angelsen

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnar Angelsen

Jeg er 59 år har hatt Multippel Sclerose i 27 år og sittet i rullestol siden 1992. Hjemmetjenesten har bedt meg være oppmerksom på en forvokst mage. Jeg spiser meget kalorifattig men næringsrik kost med mye frukt og grønnsaker spesie lt rå brokkoli. Spørsmål: er det galt å i tillegg ta naturmedisin i kapselform laget av chilipepper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til

Jeg ville hørt med hjemmetjenesten.

Om du spiser sunt så er kanskje ikke naturmedisin noen vits? Er de mot vektnedgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen kjennskap til de tablettene du tar eller vil ta, men jeg leser på nettet nå at de bl.a. øker forbrenningen, reparerer magen, og gir bedre blodsirkulasjon, og skal virke slankende. Dersom du føler at disse tablette hjelper og du har råd til å kjøpe dem, skader det nok ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg rullestolmage er ganske vanlig og lite å gjøre med. Husk at magen ser mye større ut når du sitter også. Med en gang man kommer i stående stilling så faller innvollene på plass og magen blir mye mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt å ta naturmedisin laget av chilipepper, men jeg ville nok sjekke alle de andre ingrediensene i naturmedisinen før jeg tok dem som tillegg. Kanskje kan du spise chilipepper istedet for å ta naturmedisinen, eller er det noe annet i naturmedisinen som du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...