Gå til innhold

angående ditt svar til meg om dystymi

Anbefalte innlegg

Gjest hg79

Unnskyld meg,men hva slags måte er det der å svare på et seriøst spørsmål..Trodde virkelig et psykiater hadde bedre vett enn det.Får du alltid de som spør deg om råd til å føle seg latterliggjort og liten.Noen burde seriøst klage på deg for å få deg fjernet herfra

Fortsetter under...

Gjest innnkkn

ærlig talt... du mistolker svaret fullstendig. Det er jo bare et råd om å søke på google.no

Det er en veldig god søkemotor og jeg har brukt den mye til å lese om min egen diagnose også.

Det var jo bare et tips. Er ganske godt et også :-)

Har du prøvd da?

Du hadde jo ikke noe konkret spørsmål i innlegget ditt, du skrev at det var vanskelig å finne informasjon. Han søkte tydeligvis på google og informerte deg om hvor mange treff han fikk der. Så lurte han på om du hadde lest dette, og hvilke spørsmål du da hadde?

Hvis du så hadde svart på dette, og evt lagt ved et spørsmål ala: "Hvilke hovedsymptomer gir dette" eller "hva slags prognose har sykdommen" så er jeg temmelig sikker på at han hadde svart på det.

Han svarte faktisk akkurat på det du spurte etter....

Gjest Mollies

Herregud, hva var galt med det svaret? Du spurte jo ikke om noe konkret, og han ga deg tips om å heller søke på dette i Google og lese litt om dette.

Dette er faktsik en gratis tjeneste, og du kan ikke forvente at NHD skal bruke masse tid på å gi deg et langt svar, når du faktisk kan bruke to sekunder på å søke etter dystymi på Google e.l.

Melba1365380968

Jeg synes ikke svaret var dårlig, det var jo bare et spørsmål til deg om du hadde surfet litt på google. Hvis du lurer på noe mer konkret enn hva den generelle diagnosen omhandler, så bruker NHD svare veldig ofte.

Sjekk ut denne siden: http://www.thefarm.nu/54.htm

som kom opp først da jeg googlet dystymi :-)

Annonse

Gjest en pille meg her, og der

Herregud, hva var galt med det svaret? Du spurte jo ikke om noe konkret, og han ga deg tips om å heller søke på dette i Google og lese litt om dette.

Dette er faktsik en gratis tjeneste, og du kan ikke forvente at NHD skal bruke masse tid på å gi deg et langt svar, når du faktisk kan bruke to sekunder på å søke etter dystymi på Google e.l.

Nå er det ikke alle som er så bevandret på nettet da. Kan jo ikke akkurat diskriminere disse ved å være nedlatende. Dessuten har det noe med å bli møtt som menneske. Når man er langt nede, så er det ikke så kjekt med å bli "avfeid" med at "dette kunne du funnet ut sjølv, jeg har ikke tid" o.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...