Gå til innhold

For en start på dagen! :o)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Har seinvakt i dag og etter å ha kjørt ungene på skolen kjørte jeg rett opp i marka, hadde tatt på treningstøy før vi dro til skolen. Vel fremme i marka gikk/løp jeg en runde rundt et vann, det var ca. 4 km og jeg brukte 5 min kortere tid enn sist. :o) Hadde med meg skritt-telleren og den viste 7448 gåtte skritt og 6538 løpte skritt (aerobic skritt) - omtrent 14.000 skritt før klokka 9:30 om dagen, det er bra det! :o)

Men jeg MÅ ha nye joggesko, får gnagsår på ei tå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var utrolig bra. Du må ha vært veldig effektiv, for jeg har trimmet veldig mye siden 0630, og nå har jeg snart 13000 steg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det er ikke sånn som på min da, at den viser totalt hvor mange steg du har gått, og så trykker du og den viser hvor mange av skrittene som har vært i "aerobic-tempo. Så du totalt har gått 7448 skritt og 6538 av dem var aerobic skritt? Jeg har en omron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn som på min da, at den viser totalt hvor mange steg du har gått, og så trykker du og den viser hvor mange av skrittene som har vært i "aerobic-tempo. Så du totalt har gått 7448 skritt og 6538 av dem var aerobic skritt? Jeg har en omron.

Hmm.... Måtte du ødelegge nå. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Måtte du ødelegge nå. ;o)

Jeg vil bare si fra at jeg var snill og lot være... Tenke nemlig det samme som candyqueen, men siden jeg var i mitt omtenksomme hjørne så tenkte jeg at du skulle få lov til å bli i villfarelsen...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en omron og tenkte det samme som deg, samt at 4 km ikke er fullt så mange skritt som Lillemus gledet seg over. Men jeg vet ikke helt om det er pent av oss å informere om slike ting...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg har også en omron og tenkte det samme som deg, samt at 4 km ikke er fullt så mange skritt som Lillemus gledet seg over. Men jeg vet ikke helt om det er pent av oss å informere om slike ting...*s*

Hehe, kanskje ikke. Men er ikke bra å tro man går mange tusen flere skritt enn man gjør heller da. Da går man jo altfor lite :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si fra at jeg var snill og lot være... Tenke nemlig det samme som candyqueen, men siden jeg var i mitt omtenksomme hjørne så tenkte jeg at du skulle få lov til å bli i villfarelsen...*s*

*Snøft* Men det harmonerer mye bedre med km-angivelsen på telleren om man regner slik dere gjorde. :o) Jaja. I overkant av 7000 skritt før kl. 9:30 er da bra det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje ikke. Men er ikke bra å tro man går mange tusen flere skritt enn man gjør heller da. Da går man jo altfor lite :o)

:-P Men jeg kan være fornøyd med over 7000 skritt før kl. 9:30 om dagen alikevel? Jeg er bare glad for at dere oppklarte det hele for meg jeg da, for jeg fikk ikke km-angivelsen helt til å stemme med antall skritt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snøft* Men det harmonerer mye bedre med km-angivelsen på telleren om man regner slik dere gjorde. :o) Jaja. I overkant av 7000 skritt før kl. 9:30 er da bra det og!

Kjempebra!

...også ville jeg vært noe bekymret for "ganglaget" ditt dersom du trippet av gårde slik at det tok 14000 skritt å gå 4 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!

...også ville jeg vært noe bekymret for "ganglaget" ditt dersom du trippet av gårde slik at det tok 14000 skritt å gå 4 km.

Ja, både jeg og min kjære stusset litt på det med km i forhold til antall skritt.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

:-P Men jeg kan være fornøyd med over 7000 skritt før kl. 9:30 om dagen alikevel? Jeg er bare glad for at dere oppklarte det hele for meg jeg da, for jeg fikk ikke km-angivelsen helt til å stemme med antall skritt nei.

Du kan være veldig fornøyd med 7000 skritt før kl 9.30 ja :o) Det er veldig bra ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du så mange skritt på en såpass kort tur. (Ikke missforstå, kjempebra å gå/løpe 4 kilometer). Jeg klarer ca. 6-7000 på en time når jeg går. Og jeg går ca. 6 kilomenter på en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra. Jeg pleier bare å komme opp i mellom 8000 og 10000 på en hel dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du så mange skritt på en såpass kort tur. (Ikke missforstå, kjempebra å gå/løpe 4 kilometer). Jeg klarer ca. 6-7000 på en time når jeg går. Og jeg går ca. 6 kilomenter på en time.

Jeg jogget vel omlag halve veien kanskje og hadde kanskje 700 skritt fra før så jeg gikk vel rundt 6800 skritt på 4 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilsvarer omtrent antallet skritt jeg får på en time også. Skjønner ikke folk som sier de går 10 000 på en time, men har truffet flere som sier de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilsvarer omtrent antallet skritt jeg får på en time også. Skjønner ikke folk som sier de går 10 000 på en time, men har truffet flere som sier de gjør det.

Jeg går ikke veldig fort, men hadde definitivt ikke klart å øke temoet til 10.000 skritt på en time:-)

Nå har jeg aldri målt helt nøyaktig, men så stort avvik vil det uansett ikke bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...