Gjest uten signatur på det Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg spør fordi jeg ikke kan trene så mye. Jeg har et bekken som hopper utav plass, og jeg går til behandling av og til for å ordne det. Når bekkenet er ok kan jeg trene litt, men ikke for mye og hardt: da får jeg migrene. Så: kan jeg f.eks. sykle 10 min. på trimsykkel av og til + gjøre øvelser (som sit-ups, manualer) i 10 min og vite at det nytter? Det er vel bedre enn ingenting, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur på det Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kan jeg også trene litt forsiktig når bekkenet er utav plass? Jeg er så redd for å provosere fram migrene (jeg har det hver uke). Jeg har høyt blodtrykk og bør trene, og jeg prøver å tenke sunt kosthold. Jeg må også ta av noen kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det du antyder er HELT RETT. Noe trening er bedre enn ingen.!! Hvor mye og hardt man trener er selvsagt avhengig av utgangspunket. Det er flott at du har funnet ballansen som tilsier hva slags aktivitet du føler at du greier og hva som er godt for deg. Egentlig er det ikke så mye som skal til av regelmessig aktivitet før det er en helsegevinst av det. Lykke til videre ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.