Gjest Arrrr Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 sist var på cdon.com det var en sånn pakke med dvd'er jeg skulle gi bort i gave.. kjøper aldri film selv, kun nedlasting 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 sist var på cdon.com det var en sånn pakke med dvd'er jeg skulle gi bort i gave.. kjøper aldri film selv, kun nedlasting Jeg laster ikke ned, og jeg liker å ha noen filmer hjemme. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg kjøper oftest film i butikken. Hvis jeg en sjelden gang kjøper film på nettet har jeg brukt cdon.com Sist gang jeg kjøpte film kjøpte jeg united 93, den kjøpte jeg på kiwi, av alle steder. Sist gang jeg kjøpte film på nettet, så kjøpte jeg pitbullterje. 0 Siter
Gjest Arrrr Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg laster ikke ned, og jeg liker å ha noen filmer hjemme. jepp, liker å ha noen filmer hjemme oxo, har endel hundre filmer , kanskje over tusen gidder ikke bruke penger på filmer jeg kanskje ser to ganger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.