Gjest anonym på det Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg føler at jeg bare er en surpomp her på forumet, men det mener jeg ikke å være! Kan noen motivere meg litt? Jeg er 80 kilo og ønsker å gå ned. Jeg har begynt å skrive kostliste, og jeg spiser ikke SÅ usunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du er ingen surpomp! ) Jeg har nå sullet rundt på 59-60 kilo helt siden vi begynte med uten en tråd... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du er ingen surpomp! ) Jeg har nå sullet rundt på 59-60 kilo helt siden vi begynte med uten en tråd... ) Takk. :-) Jeg håper jeg klarer det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Takk. :-) Jeg håper jeg klarer det. Hei! Tenk på fordelen ved å gå ned i vekt. Lettere kropp, bedre helse, penere utseende, mer tiltrekkende, mer fornøyd med seg selv, bedre kondisjon, føler seg yngre. Det burde egentlig holde i tillegg til velværefølelsen man får etter trening. Lykke til! Jeg sliter med det samme men prøver å motivere meg slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes resultater motiverer bedre enn noe annet. Så ta en skikkelig tøff uke. Spis supersundt (og mange nok måltider) og tren godt. Da går vekta ned og du blir kjempemotivert:-) Jeg tok 14 dager supertrening i april. Kjempedeilig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.