Gå til innhold

Sobril/Vival Alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen beroligende utenfor familien til sobril og vival?

Jeg skulle veldig gjerne ha fått tatt en blodprøve, og på grunn av veldig sterk sprøytefobi (les: blackout, skjelvinger og/eller paralysering) har vært hos psykolog, men har blitt henvist til sykehuset. De prøvde å gi meg beroligende, men verken sobril eller vival virker på meg! Jeg blir bare ekstremt hyper, ikke rolig.

Reidar Rose
Skrevet

Det finnes en del legemidler som kan erstatte (sier kan) erstatte benzodiazepiner.

Noen av disse er: Lyrica - Buspar - div. SSRI/SNRI preparater.

Noen personer kan bli hyper av banzodiazepiner bla. Sobril/Vival ol. men det er ikke så vanlig.

Alle disse preparatene jeg har nevnt her, er ikke vanedannende..Personlig ville jeg forsøkt Lyrica eller Buspar..

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...