Gjest For Lenge Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er usikker, men det er nok fem timer. Jeg jobber mye med skolearbeid foran pc'en, og jeg leser aviser m.m. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Alt for mye... Har en lap-top stående på stuebordet, og jeg er hjemmeværende... Nå er jeg stort sett inne korte stunder om gangen. Utnytter det når minstemann leker eller er opptatt med noe som ikke krever meg. Hvor mange timer det blir...vanskelig å si, kanskje 1-2. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Alt for mye... Har en lap-top stående på stuebordet, og jeg er hjemmeværende... Nå er jeg stort sett inne korte stunder om gangen. Utnytter det når minstemann leker eller er opptatt med noe som ikke krever meg. Hvor mange timer det blir...vanskelig å si, kanskje 1-2. Omtrent hele dagen. Er hjemme for tiden, men begynner å jobbe fullt igjen til uken. Men jeg sitter vel omtrent like mye foran PCen på jobben også! 0 Siter
Kalevala Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 På jobb er PC'n det eneste arbeidsverktøyet mitt, så der blir det jo minst 7,5t. pr dag. Og på en gjennomsnittlig dag blir det ca. 3 timer hjemme om kvelden også. Litt over 10 timer pr. dag altså. Vesentlig mindre i helgene da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Alt for mye... Har en lap-top stående på stuebordet, og jeg er hjemmeværende... Nå er jeg stort sett inne korte stunder om gangen. Utnytter det når minstemann leker eller er opptatt med noe som ikke krever meg. Hvor mange timer det blir...vanskelig å si, kanskje 1-2. Jeg har også laptop stående fremme i løpet av dagen, og smetter innom med (u)jevne mellomrom når jentungen sover eller er dypt konsentrert om lek. ) Til sammen i løpet av dagen blir det nok ikke så mye, for det er veldig korte stunder av gangen. Men om kvelden blir det av og til litt mer... 0 Siter
fresja Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Sitter altfor mye framfor PC'en. 8-12 timer på jobb (gjør jo litt annet innimellom), og sikkert noen timer hjemme også (har ikke overskudd til så mye annet om kveldene). 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Øh... Sykemeldt og halvt invalid, så jeg håper jeg er litt unnskyldt... Står opp i 9-10 tida, så sitter jeg her til 14.30, da drar jeg og henter tuppa i barnehagen. Setter meg her igjen når hun legger seg ca kl 19 og legger meg ved midnatt. Så det blir vel bare noe sånt som 10 timer om dagen... SHIT! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 I dag har jeg sitter ca. 12 timer. Holder på med heimeeksamen og regner med det blir like mye i morra også selv om jeg ligger godt an. 0 Siter
McLoud Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Øh... Sykemeldt og halvt invalid, så jeg håper jeg er litt unnskyldt... Står opp i 9-10 tida, så sitter jeg her til 14.30, da drar jeg og henter tuppa i barnehagen. Setter meg her igjen når hun legger seg ca kl 19 og legger meg ved midnatt. Så det blir vel bare noe sånt som 10 timer om dagen... SHIT! Ikke så halvgærn't det :-) 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Det blir fort en 5 - 6 timer, ja. Enn om jeg kunne finne på noe nyttig den tida i stedet?! Trent litt for eksempel... Men jeg ser nesten aldri tv, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.