Gå til innhold

FU: hvor lenge sitter du ved pc'en hver dag?

Anbefalte innlegg

Gjest For Lenge
Skrevet

Jeg er usikker, men det er nok fem timer. Jeg jobber mye med skolearbeid foran pc'en, og jeg leser aviser m.m.

Skrevet

Alt for mye...

Har en lap-top stående på stuebordet, og jeg er hjemmeværende...

Nå er jeg stort sett inne korte stunder om gangen. Utnytter det når minstemann leker eller er opptatt med noe som ikke krever meg.

Hvor mange timer det blir...vanskelig å si, kanskje 1-2.

fei1365380229
Skrevet

Alt for mye...

Nå er jeg stort sett inne korte stunder om gangen. Utnytter det når minstemann leker eller er opptatt med noe som ikke krever meg.

Omtrent hele dagen. Er hjemme for tiden, men begynner å jobbe fullt igjen til uken. Men jeg sitter vel omtrent like mye foran PCen på jobben også!

Skrevet

På jobb er PC'n det eneste arbeidsverktøyet mitt, så der blir det jo minst 7,5t. pr dag.

Og på en gjennomsnittlig dag blir det ca. 3 timer hjemme om kvelden også.

Litt over 10 timer pr. dag altså. Vesentlig mindre i helgene da.

Mrs. Wallace
Skrevet

Alt for mye...

Jeg har også laptop stående fremme i løpet av dagen, og smetter innom med (u)jevne mellomrom når jentungen sover eller er dypt konsentrert om lek. :o)

Til sammen i løpet av dagen blir det nok ikke så mye, for det er veldig korte stunder av gangen. Men om kvelden blir det av og til litt mer...

Skrevet

Sitter altfor mye framfor PC'en. 8-12 timer på jobb (gjør jo litt annet innimellom), og sikkert noen timer hjemme også (har ikke overskudd til så mye annet om kveldene).

Skrevet

Øh... Sykemeldt og halvt invalid, så jeg håper jeg er litt unnskyldt... ;)

Står opp i 9-10 tida, så sitter jeg her til 14.30, da drar jeg og henter tuppa i barnehagen. Setter meg her igjen når hun legger seg ca kl 19 og legger meg ved midnatt.

Så det blir vel bare noe sånt som 10 timer om dagen... SHIT!

Gjest ChiengMai
Skrevet

I dag har jeg sitter ca. 12 timer. Holder på med heimeeksamen og regner med det blir like mye i morra også selv om jeg ligger godt an.

Skrevet

Øh... Sykemeldt og halvt invalid, så jeg håper jeg er litt unnskyldt... ;)

Står opp i 9-10 tida, så sitter jeg her til 14.30, da drar jeg og henter tuppa i barnehagen. Setter meg her igjen når hun legger seg ca kl 19 og legger meg ved midnatt.

Så det blir vel bare noe sånt som 10 timer om dagen... SHIT!

Ikke så halvgærn't det :-)

Skrevet

Det blir fort en 5 - 6 timer, ja. Enn om jeg kunne finne på noe nyttig den tida i stedet?! Trent litt for eksempel...

Men jeg ser nesten aldri tv, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...