Gå til innhold

ingen guri til GP i år nei..... u-t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja, synd, men sånn kan det gå.

Er egentlig mer sjokkert over at Moldova gikk videre- Makan til gauling på den kjerringa!

Skrevet

Ok, så var det norske bidraget ganske så kjedelig, men dette ble rett og slett litt latterlig. Alle landene som gikk videre er tidligere østeuropeiske og ligger så og si oppå hverandre! Fortsetter det slik så kommer sikkert noen til å skru litt på reglene snart.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jøss,så det er virkelig folk som ser på sånt fremdeles, altså. ;o)

Gjest hutrigtoget
Skrevet

Det kom ikke som noen stor overraskelse akkurat. Det tar seg dårlig ut på scenen med gamle kjerringer i for små kjoler. Det er ingen fordel i GP å se gammal og teit ut og synge en gammaldags og kjedelig låt.

Guri kan med fordel holde seg til andre former for sceneopptreden - det passer hun bedre til.

Gjest annlovinda
Skrevet

Bortsett fra Tyrkia så var det KUN tidligere østblokkland som gikk til finalen.

Den norske låta var da MYE bedre enn mange av de som gikk videre. Synes jeg da.

Skrevet

Bortsett fra Tyrkia så var det KUN tidligere østblokkland som gikk til finalen.

Den norske låta var da MYE bedre enn mange av de som gikk videre. Synes jeg da.

Typisk trenden de siste årene.

hare1365380455
Skrevet

Tipper få ser GP i kveld.....

Skrevet

Tipper få ser GP i kveld.....

Nei det er ikke så mye å se på. Jeg så ikke delfinalen heller, måtte bare se om hun ble trekt ut til finalen. Men men, sånn gikke det ikke. Vet du når tid det er sånn junior grand prix? Det er litt koselig :)

hare1365380455
Skrevet

Nei det er ikke så mye å se på. Jeg så ikke delfinalen heller, måtte bare se om hun ble trekt ut til finalen. Men men, sånn gikke det ikke. Vet du når tid det er sånn junior grand prix? Det er litt koselig :)

Nei, jeg pleier ikke å se det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...