morsan Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Ja, ja, synd, men sånn kan det gå. Er egentlig mer sjokkert over at Moldova gikk videre- Makan til gauling på den kjerringa! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Ok, så var det norske bidraget ganske så kjedelig, men dette ble rett og slett litt latterlig. Alle landene som gikk videre er tidligere østeuropeiske og ligger så og si oppå hverandre! Fortsetter det slik så kommer sikkert noen til å skru litt på reglene snart. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jøss,så det er virkelig folk som ser på sånt fremdeles, altså. ;o) 0 Siter
Gjest hutrigtoget Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det kom ikke som noen stor overraskelse akkurat. Det tar seg dårlig ut på scenen med gamle kjerringer i for små kjoler. Det er ingen fordel i GP å se gammal og teit ut og synge en gammaldags og kjedelig låt. Guri kan med fordel holde seg til andre former for sceneopptreden - det passer hun bedre til. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Bortsett fra Tyrkia så var det KUN tidligere østblokkland som gikk til finalen. Den norske låta var da MYE bedre enn mange av de som gikk videre. Synes jeg da. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Bortsett fra Tyrkia så var det KUN tidligere østblokkland som gikk til finalen. Den norske låta var da MYE bedre enn mange av de som gikk videre. Synes jeg da. Typisk trenden de siste årene. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Tipper få ser GP i kveld..... Nei det er ikke så mye å se på. Jeg så ikke delfinalen heller, måtte bare se om hun ble trekt ut til finalen. Men men, sånn gikke det ikke. Vet du når tid det er sånn junior grand prix? Det er litt koselig 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Nei det er ikke så mye å se på. Jeg så ikke delfinalen heller, måtte bare se om hun ble trekt ut til finalen. Men men, sånn gikke det ikke. Vet du når tid det er sånn junior grand prix? Det er litt koselig Nei, jeg pleier ikke å se det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.