Gå til innhold

Hvordan legge ved en link

Anbefalte innlegg

Gjest Happiness
Skrevet

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan legge ved en link? Og da på en lettfattelig måte, siden jeg er så klønete med dette her.

Hadde vært kjekt å kunne.

Skrevet

Du kan kopiere linken ved å sette musa over linken og høyreklikke. Så limer du den inn i innlegget ved å høyreklikke igjen.

Gjest Happiness
Skrevet

Du kan kopiere linken ved å sette musa over linken og høyreklikke. Så limer du den inn i innlegget ved å høyreklikke igjen.

Ja, limt inn blir den. Men ikke "aktivert". Skjønner? Sa jo jeg var skikkelig dum.o)

Skrevet

Ja, limt inn blir den. Men ikke "aktivert". Skjønner? Sa jo jeg var skikkelig dum.o)

Merk av adressen i adresse-feltet øverst på siden og kopier den. Lim den inn - tenker du på her på dol nå? Da ser den ikke aktivert ut i skrive-feltet, men når du har sendt innlegget så er den aktivert - bare prøv. :o)

Skrevet

Det er ikke synlig på forhåndsvisningen. Men når innlegget er sendt, er linken aktiv hvis den er kopiert riktig.

Skrevet

Helt i orden, jeg er til tider skikkelig "blond" selv på mye :)

Når du har limt linken inn i innlegget, så ser det ikke ut som om den er aktivert. Men når du poster innlegget vil den bli det.

Bare prøv :)

Gjest Happiness
Skrevet

Helt i orden, jeg er til tider skikkelig "blond" selv på mye :)

Når du har limt linken inn i innlegget, så ser det ikke ut som om den er aktivert. Men når du poster innlegget vil den bli det.

Bare prøv :)

Takker. Nå har jeg fått det til. Og føler meg allerede sååå mye flinkere til dette enn før. Skal visst ikke mye til for å opmuntre meg i dag.

Gjest Happiness
Skrevet

Det er ikke synlig på forhåndsvisningen. Men når innlegget er sendt, er linken aktiv hvis den er kopiert riktig.

Takker. Nå har jeg fått det til. Og føler meg allerede sååå mye flinkere til dette enn før. Skal visst ikke mye til for å opmuntre meg i dag.

Gjest Happiness
Skrevet

Merk av adressen i adresse-feltet øverst på siden og kopier den. Lim den inn - tenker du på her på dol nå? Da ser den ikke aktivert ut i skrive-feltet, men når du har sendt innlegget så er den aktivert - bare prøv. :o)

Takk.Fikk det til. Alt er enkelt når man bare kan det, sant?.o)

Skrevet

Så flott at du fikk det til!

Det er så godt å føle at man klarer noe - ikke sant? Og DOL er det rette stedet å spørre om hjelp. Her er det så mange med så mye forskjellig kunnskap og erfaring. Også er nå de fleste av oss ganske snille da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...