Gjest Happiness Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan legge ved en link? Og da på en lettfattelig måte, siden jeg er så klønete med dette her. Hadde vært kjekt å kunne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Du kan kopiere linken ved å sette musa over linken og høyreklikke. Så limer du den inn i innlegget ved å høyreklikke igjen. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Du kan kopiere linken ved å sette musa over linken og høyreklikke. Så limer du den inn i innlegget ved å høyreklikke igjen. Ja, limt inn blir den. Men ikke "aktivert". Skjønner? Sa jo jeg var skikkelig dum.o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Ja, limt inn blir den. Men ikke "aktivert". Skjønner? Sa jo jeg var skikkelig dum.o) Merk av adressen i adresse-feltet øverst på siden og kopier den. Lim den inn - tenker du på her på dol nå? Da ser den ikke aktivert ut i skrive-feltet, men når du har sendt innlegget så er den aktivert - bare prøv. ) 0 Siter
laban Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Ja, limt inn blir den. Men ikke "aktivert". Skjønner? Sa jo jeg var skikkelig dum.o) Det er ikke synlig på forhåndsvisningen. Men når innlegget er sendt, er linken aktiv hvis den er kopiert riktig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Ja, limt inn blir den. Men ikke "aktivert". Skjønner? Sa jo jeg var skikkelig dum.o) Helt i orden, jeg er til tider skikkelig "blond" selv på mye Når du har limt linken inn i innlegget, så ser det ikke ut som om den er aktivert. Men når du poster innlegget vil den bli det. Bare prøv 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Helt i orden, jeg er til tider skikkelig "blond" selv på mye Når du har limt linken inn i innlegget, så ser det ikke ut som om den er aktivert. Men når du poster innlegget vil den bli det. Bare prøv Takker. Nå har jeg fått det til. Og føler meg allerede sååå mye flinkere til dette enn før. Skal visst ikke mye til for å opmuntre meg i dag. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det er ikke synlig på forhåndsvisningen. Men når innlegget er sendt, er linken aktiv hvis den er kopiert riktig. Takker. Nå har jeg fått det til. Og føler meg allerede sååå mye flinkere til dette enn før. Skal visst ikke mye til for å opmuntre meg i dag. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Merk av adressen i adresse-feltet øverst på siden og kopier den. Lim den inn - tenker du på her på dol nå? Da ser den ikke aktivert ut i skrive-feltet, men når du har sendt innlegget så er den aktivert - bare prøv. ) Takk.Fikk det til. Alt er enkelt når man bare kan det, sant?.o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Takker. Nå har jeg fått det til. Og føler meg allerede sååå mye flinkere til dette enn før. Skal visst ikke mye til for å opmuntre meg i dag. Så flott at du fikk det til! Det er så godt å føle at man klarer noe - ikke sant? Og DOL er det rette stedet å spørre om hjelp. Her er det så mange med så mye forskjellig kunnskap og erfaring. Også er nå de fleste av oss ganske snille da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.