Gå til innhold

"ille ute å kjøre"? NHD/andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ghb64

Hvis du har lav Hb må du vel spise noe med jern i ? F.eks drikke formula, ferro-retard el. Tror ikke det hjelper med B-vitaminer.

Hva sa legen når det ble konstatert lav blod-% ?

Har selv slitt med dette veldig lenge og fikk en blodoverføring i vinter. I tillegg ble det utredet hvorfor jeg var så lav og går nå på Ferro-Retard 100 mg (2stk. 2x daglig) + C-vit. Har blitt kjempebra etter dette.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Om jeg husker deg rett, er du en selvskader som med vilje setter deg selv i denne situasjonen.

Jeg antar du har mer enn nok kunnskap om farene og skadevirkningene.

Jeg kommer ikke til å svare på slike spørsmål i fremtiden. Jeg oppfatter dine innlegg som "å kose med det destruktive".

Om jeg tar feil, og du er en ny bruker, beklager jeg. Du må i så fall gi meg beskjed.

Gjest kaaooos

Om jeg husker deg rett, er du en selvskader som med vilje setter deg selv i denne situasjonen.

Jeg kommer ikke til å svare på slike spørsmål i fremtiden. Jeg oppfatter dine innlegg som "å kose med det destruktive".

Om jeg tar feil, og du er en ny bruker, beklager jeg. Du må i så fall gi meg beskjed.

Du forveksler meg nok med en annen.......

Så jeg vet ikke hvorfor du angriper meg sånn.

"Koser deg med det selvdestruktive".

Stakkars pasientene dine da....de får vel kanskje samme kommentar tilbake......

Du burde kanskje prøve å sette deg litt inn i hvordan det er å være selvskader, er mitt råd. Kanskje du ville hatt mer forståelse da......

Tips fra en ny her i forumet......du bør ikke dømme pasienter med å si sånt.

Tviler på noen "koser seg med det destruktive"......

Gjest åloper

Du burde kanskje prøve å sette deg litt inn i hvordan det er å være selvskader, er mitt råd. Kanskje du ville hatt mer forståelse da......

Det var vel du som skrev dette?

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3609042

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ved så lav HB må en gå frem slik:

1. Finne årsaken og stoppe denne.

2. Nyproduksjon. Benmargen danner nytt hemoglobin. Til det trengs bla jern, folsyre og B12. Disse må være til stede i tilstrekkelig mengde. Nydannelsen øker ikke om disse stoffene tilføres i en mengde som overstiger det nødvendige.

Gjest kjenner deg igjen

du er ikke ny på d forumet her..

ska du ha hjelp..

så ikke lyv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...