Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt pizza nå :) Da hadde vi kjøttdeig, toro-posesaus m tomat og løk, paprika , løk, ost og pepperoni. Smakte toppers

Skrevet

Vi har hatt pizza nå :) Da hadde vi kjøttdeig, toro-posesaus m tomat og løk, paprika , løk, ost og pepperoni. Smakte toppers

Jeg laget hjemmelaget saus på den tradisjonelle, så tacomix på den andre. Begge ble veldig gode :) Dette var mine første pizzaer fra bunnen av. I tillegg hadde jeg Salsa og hjemmelaget hvitløksdressing.

Nå kommer jeg til å lage pizza igjen, for det var jo ikke så vanskelig som jeg trodde. Jeg er ikke så begeistret for gjærbakst pga at jeg ikke alltid har vært heldig med resultatat. Nå kan jeg eksperimentere litt :)

Godt med pizza :) Vi har så mye igjen at det blir rester til Grand Prix i morgen.

Skrevet

Jeg laget hjemmelaget saus på den tradisjonelle, så tacomix på den andre. Begge ble veldig gode :) Dette var mine første pizzaer fra bunnen av. I tillegg hadde jeg Salsa og hjemmelaget hvitløksdressing.

Nå kommer jeg til å lage pizza igjen, for det var jo ikke så vanskelig som jeg trodde. Jeg er ikke så begeistret for gjærbakst pga at jeg ikke alltid har vært heldig med resultatat. Nå kan jeg eksperimentere litt :)

Godt med pizza :) Vi har så mye igjen at det blir rester til Grand Prix i morgen.

Gratulerer med jomfrupizzaen ;) Gøy når man bare våger! Og veldig greit å ha igjen til i morgen :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i sterk mat, mens resten av gjengen foretrekker litt mildere smak. Sønnen min liker litt sterk mat. Hvis dine barn tåler en liten dæsj i sausen, så gjør nok mine også det :) Kan kanskje ha litt attåt..

Mine barn synes i alle fall pizzaen min er god :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...