Gjest Gidder ikke dette Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Nå lurer jeg på en ting...Jeg har "ufrivillig" fått min egen side på Facebook, fordi min søster sendte meg en mail om jeg ville være hennes "venn" og om hun kunne "adde" meg...Jeg ante ikke hva facebook var en gang, så jeg trykket ja og fulgte det jeg skulle gjøre. Dermed ble en egen side opprettet hos meg....og jeg ligger nå der ute (uten bilde, da) med en buch av venner og slikt - og jeg får stadig mail om folk kan adde meg. Har LITEN lyst til å holde på med dette...Går det an å få slettet den siden? Og hvordan kan jeg svare litt høflig dersom jeg får flere sånne "kan jeg adde deg"-meldinger? Jeg gidder rett og slett ikke dette, ser ikke hellt poenget liksom med at så mye info om meg skal ligge på nett... Noen som har råd til hvordan slette siden, og ikke bli addet? Irritert 25åring 0 Siter
Gjest gidder ikke dette Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Så nettopp et annet innlegg der det sto hvordan slette...men hvordan være litt høflig når folk sender request om å adde meg, da? Vl jo ikke folk skal tro jeg ikke er venn med dem? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Gå på account, nederst står det deactivate account. Det er jo bare å si rett ut at du ikke vil ha profil på facebook. Ikke verre enn det. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Kom deg unna før du blir hekta, sier nå jeg ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Så nettopp et annet innlegg der det sto hvordan slette...men hvordan være litt høflig når folk sender request om å adde meg, da? Vl jo ikke folk skal tro jeg ikke er venn med dem? Dersom du slettet accounten din så vil ikke folk få opp at du er på facebook, og da er det heller ikke så rart at du ikke legger dem til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.