Gå til innhold

måltidserstatter i eksamenstiden..?

nøffgakkmøbææ

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ

hvordan er det å bruke nutrilett istedetfor et par måltider om dagen når det gjelder konsentrentrasjon? noen som har forsøkt dette i eksamenstiden? er litt utålmodig og vil gjerne starte nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøffgakkmøbææ

Vent med nutrilett; spis heller sunt og fornuftig.

ja, nå er jo dette siste utvei. spiser mellom 13 - 1500 kalorier om dagen med variert og sunn kost i tillegg til trening,(og har gjort det i 3 år nå) men går ikke ned ett gram pga lavt stoffskifte som jeg la på meg 20 kilo av. vanligvis skal en kvinne ha rundt 2000, men jeg legger altså på meg vanvittig av det. så: har du forsøkt det og har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå er jo dette siste utvei. spiser mellom 13 - 1500 kalorier om dagen med variert og sunn kost i tillegg til trening,(og har gjort det i 3 år nå) men går ikke ned ett gram pga lavt stoffskifte som jeg la på meg 20 kilo av. vanligvis skal en kvinne ha rundt 2000, men jeg legger altså på meg vanvittig av det. så: har du forsøkt det og har noen råd?

Kanskje kan du oppnå bedre resultater hvis du endrer treningsopplegget ditt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt Nutrilett i eksamenstiden. Spis sumt, uten sukker.

Ta med grovt brød uten søtt pålegg på eksamensdagene. Gjerne et par frukter og en gulerot. Ikke ta med deg Cola og snop, slik vi gjerne gjorde i gamle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøffgakkmøbææ

Jeg ville ikke tatt Nutrilett i eksamenstiden. Spis sumt, uten sukker.

Ta med grovt brød uten søtt pålegg på eksamensdagene. Gjerne et par frukter og en gulerot. Ikke ta med deg Cola og snop, slik vi gjerne gjorde i gamle dager!

åja, nei det var mer et spørsmål om en slankeperiode påvirker konsentrasjonen.

jeg må si - og da sikter jeg ikke til deg konkret - at jeg får bekreftet min mistanke om at mange tror at hvis man ikke ser sylslank ut på utsiden så spiser man feil og ikke har kunnskap om ernæring...hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja en slankeperiode påvirker hjernen, det er dokumentert.

Jeg tar dette alltid opp overfor elevene mine som skal opp til eksamen, slanking til bekinisesongen og eksamen er en dårlig kombinasjon.

Sats heller på å holde vekten og begynn med slankingen når eksamen er over. Du kan godt begynne med å trene litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...