Gå til innhold

Så vanvittig skuffet

Anbefalte innlegg

Gjest - har mest lyst å grine

Jeg har gledet meg hele uken til å få besøk av favorittsykepleieren min fra avdelinga. Det har vært dette besøket som har holdt meg oppe og i drift hele uken. Så får jeg beskjed i dag tidlig at hun ikke kunne komme likevel fordi det var så få på vakt. Nå har jeg lagt nye planer i stedet. Jeg skal på byen og drikke meg dritings. Det er ikke første gang jeg blir nedprioitert og helgen blir så lang... Jeg blir helt vrak. Jeg hater at de lover meg ting som får meg til å holde motet oppe, og så plutselig skjer det endringer. Hadde det ikke vært for denne damen, hadde jeg vært død nå. Men når den akutte faren er over, er jeg ikke så viktig lengre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275646-s%C3%A5-vanvittig-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Dette er et kort svar.

Hvis du lar andre mennesker få definere din verdi på denne måten, utvikles ting negativt for deg.

Du trenger ikke gjøre deg selv til et viljeløst offer for tilfeldigheter utenfor deg. Du har verdi i deg selv, og må handle deretter for å få livet ditt i en positiv retning.

Hva kan du selv gjøre for deg når andre ikke gjør det? Sørg for ikke å skuffe deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...