Gjest O Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 Ønsker ikke å bli noen bodybuilder, men jeg vil ha litt mer muskler. Akkurat nå trener jeg 4 øvelser i 3 serier. De forskjellige øvelser jeg bruker er Benkpress (ca 10 reps), Sit-ups (ca 40), "hang-ups" med undergrep (løfter meg opp i stang), ca 15 og den øvelsen hvor man har en vekt i hver hånd og løfter annenhver gang opp over hodet (skjønte du det?). Ca 10 reps. Hvor mange ganger bør jeg trene i uka for å få mer muskelmasse? Jeg trener nå 2-3 ganger/uke, er det nok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 3 ganger i uka holder det, men jeg ville anbefalt deg å dele opp kroppen på 3 økter slik at du bare trener hver muskelgruppe en gang per uke. 3 øvelser per muskelgruppe holder også lenge. Mye er selvsagt avhengig av ditt nivå, hvor lenge du har trent osv, men på generelt grunnlag kan jeg på det sterkeste anbefale og trene på denne måten. Det viktigste for å skulle legge på seg muskler er uansett kostholdet ditt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 Hei, Du kan fint trene med de øvelsene. Ville nok muligens kjøpt et par manualer slik at du får trent bicepsen din skikkelig- hantelcurl e.l. (mulig du har forsøkt å forklart denne øvelsen i innlegget ditt). Siden du allerede er i gang ville jeg trent beina også. Du burde trene hele kroppen din maks 1 gang i uka for å ikke overtrene. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 3 ganger i uka holder det, men jeg ville anbefalt deg å dele opp kroppen på 3 økter slik at du bare trener hver muskelgruppe en gang per uke. 3 øvelser per muskelgruppe holder også lenge. Mye er selvsagt avhengig av ditt nivå, hvor lenge du har trent osv, men på generelt grunnlag kan jeg på det sterkeste anbefale og trene på denne måten. Det viktigste for å skulle legge på seg muskler er uansett kostholdet ditt! Hvordan bør kostholdet være da? Bør jeg spise mye proteiner, karbohydrater eller fett?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 3 ganger i uka holder det, men jeg ville anbefalt deg å dele opp kroppen på 3 økter slik at du bare trener hver muskelgruppe en gang per uke. 3 øvelser per muskelgruppe holder også lenge. Mye er selvsagt avhengig av ditt nivå, hvor lenge du har trent osv, men på generelt grunnlag kan jeg på det sterkeste anbefale og trene på denne måten. Det viktigste for å skulle legge på seg muskler er uansett kostholdet ditt! Hvordan bør kostholdet være da? Bør jeg spise mye proteiner, karbohydrater eller fett?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 20. mai 2001 Del Skrevet 20. mai 2001 Hvordan bør kostholdet være da? Bør jeg spise mye proteiner, karbohydrater eller fett?? Hei, Spis mye av alt. Ligg på 20% protein, 60% karbohydrat og 20% fett. Gode proteinkilder er tunfisk, fisk, kylling, kalkun, egg, melk osv. Gode karbohydratkilder er grove kornprodukter, ris, pasta, frukt osv. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elgokse Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Hvordan bør kostholdet være da? Bør jeg spise mye proteiner, karbohydrater eller fett?? Proteiner går over til fett når de blir overflødige. Trener du mye styrke har du behov for 1,5-1,8 gram protein pr. kg kroppsvekt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, det holder fint om du trener hver muskelgruppe 1 gang per [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.