pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jadda, på en bussreise så traff jeg tre stk fra dol. En mann og to damer, de ville ikke røpe hvem de var!! Jeg fisket og fisket til ingen nytte. Mne vi ble enige om en ting, vi skulle starte en ny gruppe som het "de nye arbeiderene" Og vi skulle ta oppdrag langs den nye E-18 som bygges i Agderfylkene nå. Jobben vår var å danse for de som jobbet, linedance!!!!!!! *skriker av latter* Synes at jeg ser det for meg gitt. Hvem var det av dere som var med i drømmen? Ut med det! Og hvor i alle dager har jeg tittelen "de nye arbeiderene" fra? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes linedance ser tøft og morsomt ut sådet var sikkert meg! ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes linedance ser tøft og morsomt ut sådet var sikkert meg! ;o) Er du ho med langt slett hår eller ho med kraftig, brunt litt krøllete hår? merkelig drøm 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Er du ho med langt slett hår eller ho med kraftig, brunt litt krøllete hår? merkelig drøm Da må jeg vel være hun med kraftig, brunt litt krøllete hår. ) Skjønt, jeg har vel fall, ikke krøller... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det minner litt om meg:) Jeg tar gjerne å danser linedance! 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Det minner litt om meg:) Jeg tar gjerne å danser linedance! Se det for deg, flere dol deltakere på rekke og rad, danse for arbeiderene fordi de er så snille å lager vei?? Hehe Hei forresten!! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Se det for deg, flere dol deltakere på rekke og rad, danse for arbeiderene fordi de er så snille å lager vei?? Hehe Hei forresten!! Det hadde vært noe det, skal vi teste det ut? Hehe;) Hei til deg også. Sorry at jeg stakk så fort forje gang, men jeg blir så fort sliten når mine taster ikke fungerer. Så vi får snakke igjen litt senere. l 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.