Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, på en bussreise så traff jeg tre stk fra dol. En mann og to damer, de ville ikke røpe hvem de var!! Jeg fisket og fisket til ingen nytte. Mne vi ble enige om en ting, vi skulle starte en ny gruppe som het "de nye arbeiderene" Og vi skulle ta oppdrag langs den nye E-18 som bygges i Agderfylkene nå. Jobben vår var å danse for de som jobbet, linedance!!!!!!! *skriker av latter* Synes at jeg ser det for meg gitt.

Hvem var det av dere som var med i drømmen? Ut med det! ;) Og hvor i alle dager har jeg tittelen "de nye arbeiderene" fra? :)

Skrevet

Jeg synes linedance ser tøft og morsomt ut sådet var sikkert meg! ;o)

Skrevet

Jeg synes linedance ser tøft og morsomt ut sådet var sikkert meg! ;o)

Er du ho med langt slett hår eller ho med kraftig, brunt litt krøllete hår? :) merkelig drøm :)

Skrevet

Er du ho med langt slett hår eller ho med kraftig, brunt litt krøllete hår? :) merkelig drøm :)

Da må jeg vel være hun med kraftig, brunt litt krøllete hår. :o) Skjønt, jeg har vel fall, ikke krøller...

Gjest Tacomix
Skrevet

Det

minner

litt

om

meg:)

Jeg

tar

gjerne

å

danser

linedance!

Skrevet

Det

minner

litt

om

meg:)

Jeg

tar

gjerne

å

danser

linedance!

Se det for deg, flere dol deltakere på rekke og rad, danse for arbeiderene fordi de er så snille å lager vei?? Hehe Hei forresten!! ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Se det for deg, flere dol deltakere på rekke og rad, danse for arbeiderene fordi de er så snille å lager vei?? Hehe Hei forresten!! ;)

Det

hadde

vært

noe

det,

skal

vi

teste

det

ut?

Hehe;)

Hei

til

deg

også.

Sorry

at

jeg

stakk

fort

forje

gang,

men

jeg

blir

fort

sliten

når

mine

taster

ikke

fungerer.

vi

får

snakke

igjen

litt

senere.

l

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...