Gå til innhold

Nysing - gjennomsnitt

Anbefalte innlegg

Gjest chrystalliana
Skrevet

Jeg lurer på om jeg kanskje har et snev av pollenallergi? I dag har jeg telt antall ganger jeg nyser, men dagen er jo ikke ferdig ennå...

Kan du, hvis du har mulighet til det, telle hvor mange ganger du nyser f.eks i mårra? Så får jeg se hva som er sånn ca gjennomsnittlig nysing :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg nyser kanskjer 1-4 ganger i uka om jeg ikke er forkjølet.

Skrevet

Er jeg ikke syk ligger jeg vel på det de to første skriver...

Gjest chrystalliana
Skrevet

Såpass?? Bare noen ganger i uka? Hmmm.......

Skrevet

Jeg nyser ikke hver dag, men flere ganger i uken. Normalt to nys hver gang!

Annonse

Skrevet

Da mener du de som har pollenallergi? Jeg har ikke det, men nyser av og til. ca tre g pr uke?

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha nyst i det hele tatt i dag. Det er vel bare noen få ganger per uke når jeg ikke er forkjølet.

Gjest prust
Skrevet

Jeg nyser en del - ofte hver dag, uten å¨ha pollenallergi. Etter at jeg åpnet DOL for ca ti minutter siden, har jeg nyst to ganger. Nyste et par ganger under Beat for beat også, men det var fordi jeg var blitt kald på føttene.

Er allergisk mot husdyr (katt, hund, hest og gris), men ikke mot pollen.

Skal forresten ikke si at jeg nyser hver dag, men i snitt blir det sikkert et par nys om dagen.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har hørt at om du nyser noen ganger på rad så kan det være allergi.

Gjest chrystalliana
Skrevet

I går nøys jeg 13 ganger, og i dag 9.... I tillegg svir det i øynene og jeg er trøtt hele tida. Tror jeg skal høre med legen hva han tror om det.

Gjest Shira :o)
Skrevet

I går nøys jeg 13 ganger, og i dag 9.... I tillegg svir det i øynene og jeg er trøtt hele tida. Tror jeg skal høre med legen hva han tror om det.

Godt mulig at det er pollenallergi.

Skrevet

Har pollenallergi og har nyst ca. 5 ganger i dag allerede.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...