Gå til innhold

Hvem er Tom Pape?

Gjest hjelp.........jeg er dum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe me og fortelle meg litt om Tom Pape? Jeg forstår at mannen er politiker, men hvor og hva? Noen som vet om han er gift, skilt, gift igjen, skilt igjen osv. osv.

Jeg kom opp i en pinlig situasjon i kveld fordi jeg skulle vite noe om han som jeg ikke vet.

Skrevet

Han sitter i byrådet for Arbeiderpartiet, bor på Grünerløkka, stemte for å flytte USAs ambassaden til Huseby og har samboer og katt :o)

Gjest Happiness
Skrevet

Han sitter i byrådet for Arbeiderpartiet, bor på Grünerløkka, stemte for å flytte USAs ambassaden til Huseby og har samboer og katt :o)

Godt at det finnes flere enn meg som ikke sover der ute i natten.Selv om jeg ikke bryr meg så mye om Tom Pape i natt.

:o)

Skrevet

Godt at det finnes flere enn meg som ikke sover der ute i natten.Selv om jeg ikke bryr meg så mye om Tom Pape i natt.

:o)

Jeg kjenner samboeren hans, vi er naboer :o)

Gjest Happiness
Skrevet

Jeg kjenner samboeren hans, vi er naboer :o)

Aha! Da så.Har skjønt at det er på grünerløkka det meste skjer.

Skrevet

Aha! Da så.Har skjønt at det er på grünerløkka det meste skjer.

Vanskelig å sove i natt?

Det er sånn som skjer når man har mye å tenke på og man grubler på hvordan dette skal gå.

Gjest Happiness
Skrevet

Vanskelig å sove i natt?

Det er sånn som skjer når man har mye å tenke på og man grubler på hvordan dette skal gå.

Ja i natt er det vanskelig. Det er det stort sett de fleste netter siden bruddet. Denne leiligheten er veldig fremmed, og dobbeltsengen kjennes veldig stor ut.

Og i dag har jeg sorgen over savnet etter min psykiater som aldri mer kommer tilbake.Han betydde veldig mye for meg.

Skrevet

Ja i natt er det vanskelig. Det er det stort sett de fleste netter siden bruddet. Denne leiligheten er veldig fremmed, og dobbeltsengen kjennes veldig stor ut.

Og i dag har jeg sorgen over savnet etter min psykiater som aldri mer kommer tilbake.Han betydde veldig mye for meg.

Jeg skjønner at du har det vanskelig for tida, Et brudd er aldri lett. Og jeg skjønner at du strekker deg etter psykologen som ikke kommer igjen. Livet går opp og ned og noen perioder er vanskeligere enn andre. Det er lite å gjøre med det, man må bare følge sorgen og det blir som regel bedre etter en stund. Men det tar tid og du skal bare bruke den tida du trenger.

Det er dessverre slik at vi ikke er A4 alle sammen. Det føles urettferdig men vi kan bare gjøre så godt vi kan. Det vil komme bedre dager,men jeg aner ikke når. Jeg håper hele tida at ting blir bedre i morgen. Noen ganger er jeg ikke sikker på det en gang, kanskje det er min livsløgn som jeg trenger for å fortsette.

Du må ikke gi opp nå hvor du er på bånn. Det kommer helt sikkert bedre dager hvor det er lettere å leve. Ta vare på de øyeblikkene hvor du føler deg ok.

Skrevet

Takk da begynner ting å falle på plass. Vet du om han har vært gift før? Hvis så har han barn med den dama?

Skrevet

Takk da begynner ting å falle på plass. Vet du om han har vært gift før? Hvis så har han barn med den dama?

Han har ikke bar- med henne jeg kjenner-

Skrevet

Han har ikke bar- med henne jeg kjenner-

Vet du om han har barn med henne han var gift med?

Skrevet

Vet du om han har barn med henne han var gift med?

Nei, det har jeg ikke anelse om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...