Gjest akkurat Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hvor mye bruker dere på dere selv ca. hver måned? 1000-2000 kr? Og hvor mange av dere lager budsjett og hvor mye hjelper det dere? Og har dere felles konto? 0 Siter
Gjest YMG Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hva mener du med å bruke på seg selv da? Det spørs litt hvordan man ser på det...? Sev er jeg singel så var kanskje ikke myntet på meg 0 Siter
Gjest anonym her Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har ikke penger til meg selv hver måned; alt går i det store sluket. Av og til handler jeg for ca 500-800, men det er sjelden. 0 Siter
Gjest sånn er det hos oss Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det kommer an på hva du mener med å bruke på seg. Klær, sminke, uteliv, noe annet? Jeg og mannen har ca 38 000 kr i måned for alt, mitt lønn, hans lønn og hans ekstrajobb. Vi har konto hver for seg, pluss at vi har en regningkonto og sparekonto hvor vi begge sender penger hver måned, 5000 for regninger og 4000 på sparing. Så det blir ca 12000 som går på lån og husleie, og resten planlegger vi alltid og deler andre regninger mellom oss.Begge handler mat . Å bruke penger på meg selv har jeg ikke så god råd til med mine 17 000 i måned, det er for det meste sminke og toalettsaker penger går på for min del. Klær er veldig sjelden, rett og slett når jeg virkelig trenger det. Og så er det mannen min som betaler som oftest for ekstra utgifter, siden har har ekstra jobb. 0 Siter
fineline Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg bor alene og har to barn som er voksne eller nesten voksne. Jeg tjener bra og bruker alle mine penger på meg og dem. Så enkelt er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.