Gå til innhold

Carl Hagen

Anbefalte innlegg

Gjest Mangelvare
Skrevet

Det snakkes så mye om at Bush er så stygg. Jeg er ikke enig. Vi har Carl I Hagen. Han er 10 ganger verre.

Jeg ville heller kysset sjimpansen Julius enn han! Han er direkte AVSKYELIG!!!

Etter Hagen kommer Bjarne Håkon Hansen. For en klyse! Man kommer jaggu langt med selvtillit her i verden, mannen er jo bare utdannet som lærer i grunnskolen! Maken til inkompetent dust skal du se lenge etter! Bare Hagens fremmed- og kvinnefiendlighet er verre.

Gjest Jens og Bill ja takk
Skrevet

Jeg har kysset mange med mindre utdannelse enn lærere i grunnskole. De har kysset godt, og gjort sin plikt andre steder også.

Jeg ville ikke ha nølt lenge hvis jeg hadde sjansen til å gå opp i sengen til Bill Clinton, men Bush nei takk. Jens Stoltenberg ja takk med engang, og kanskje Jonas Gahr Støre. Bjarne Håkon Hansen hadde jeg ikke hatt direkte lyst på som mann, men meningene hans er greie. Carl I. Hagen kan Eli ha og George W. Buh kan Laura ha i fred for meg. Takk og pris for at de ikke prøver seg på meg.

Ellers så hadde jeg prøvd meg på Clinton og Stoltenberg øyeblikkelig hvis sjansen bød seg. Jeg hadde ikke ventet til de prøvde seg på meg.

Vi norske damer i 2007 er selvstendige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...