Gjest Mangelvare Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det snakkes så mye om at Bush er så stygg. Jeg er ikke enig. Vi har Carl I Hagen. Han er 10 ganger verre. Jeg ville heller kysset sjimpansen Julius enn han! Han er direkte AVSKYELIG!!! Etter Hagen kommer Bjarne Håkon Hansen. For en klyse! Man kommer jaggu langt med selvtillit her i verden, mannen er jo bare utdannet som lærer i grunnskolen! Maken til inkompetent dust skal du se lenge etter! Bare Hagens fremmed- og kvinnefiendlighet er verre. 0 Siter
Gjest Jens og Bill ja takk Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har kysset mange med mindre utdannelse enn lærere i grunnskole. De har kysset godt, og gjort sin plikt andre steder også. Jeg ville ikke ha nølt lenge hvis jeg hadde sjansen til å gå opp i sengen til Bill Clinton, men Bush nei takk. Jens Stoltenberg ja takk med engang, og kanskje Jonas Gahr Støre. Bjarne Håkon Hansen hadde jeg ikke hatt direkte lyst på som mann, men meningene hans er greie. Carl I. Hagen kan Eli ha og George W. Buh kan Laura ha i fred for meg. Takk og pris for at de ikke prøver seg på meg. Ellers så hadde jeg prøvd meg på Clinton og Stoltenberg øyeblikkelig hvis sjansen bød seg. Jeg hadde ikke ventet til de prøvde seg på meg. Vi norske damer i 2007 er selvstendige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.