schisandra Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196491 Synes det er svært upassende å komme med at " han har mange andre gode sider........." SPY ! 0 Siter
Gjest også kvalm Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Ja det er ikke på sin plass i det hele tatt. Irriterende kvinnemenneske!! 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg syns faktisk folk skal dømmes for det de har gjort og ikke for alt en person ikke har gjort. Selvfølgelig har alle mennesker bra sider. Det legimiterer ikke handlingen. MEn for all del, jeg ønsker ikke å være en offentlig gapestokk, der mennesker skal plasseres for det ene gale de har gjort. Nå kjenenr jeg jo ikke denne personen, for alt det jeg vet har han bare skitne sider? men det vet jeg jo ross alt ikke. 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Grunnen til at hun sa det var vel for å trøste de som tross alt hadde vært fornøyd med presten og syntes de hadde fått god hjelp av han. De sitter kanskje igjen med litt sjokk nå og kan miste litt troen på det meste. Ikke for å unnskylde hans handlinger tror jeg. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Grunnen til at hun sa det var vel for å trøste de som tross alt hadde vært fornøyd med presten og syntes de hadde fått god hjelp av han. De sitter kanskje igjen med litt sjokk nå og kan miste litt troen på det meste. Ikke for å unnskylde hans handlinger tror jeg. Det er sjeldent svart hvitt når det gjelder et menneske og dets handlinger og gjøremål i livet. Også min overgriper har hjulpet mennesker.(?) Men i denne settingen hører ikke slike uttalelser fra henne hjemme, uansett plausibel forklaring. Av og til skal enkelte, særlig kristne(noe jeg også forøvrig er ), og kanskje også enkelte kvinner, "passe på" alle i alle kanter og bauger til det ender opp tankeløst og ufint. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg syns faktisk folk skal dømmes for det de har gjort og ikke for alt en person ikke har gjort. Selvfølgelig har alle mennesker bra sider. Det legimiterer ikke handlingen. MEn for all del, jeg ønsker ikke å være en offentlig gapestokk, der mennesker skal plasseres for det ene gale de har gjort. Nå kjenenr jeg jo ikke denne personen, for alt det jeg vet har han bare skitne sider? men det vet jeg jo ross alt ikke. Sannsynligheten er stor for at han har noen bedre sider også. men hun står frem som en "representant" fra kirken, og da er det ikke alt som skal sies samtidig med beklagelsen for hva han har gjort. Det er svært klønete håndtert av henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.