Gå til innhold

Er så misfornøyd med kroppen min./NHD

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Går på abilify og fluoxetin,vet at man liksom ikke skal legge på seg av dem...men det gjør jeg,eller får i alle fall enormt søtsug og ulvehunger...bare legger på meg.

En psykiater sa det var noen piller man kunne ta for ikke å legge på seg,hva heter de?

Har mye vann i kroppen,vil dette forsvinne hvis jeg slanker meg...altså eter midre eller vil det fortsette å være der?

Har lyst å prøve noe fra helsekosten som renser kroppen og som man går ned i vekt av,det er snart sommer :(

Uff....noen som har gode råd?

Da blir jeg glad :)

Fortsetter under...

Gjest aghost

De medisinene kan ikke kombineres med fluoxetin. De heter reductil. De hemmer apetitten, men skal ikke brukes med antidepressive og flere av de nyere antipsykotiske medikamentene. Det finnes et preparat til, det husker jeg ikke navnet på, men det gir diare, og hindrer kroppen i å ta til seg alt fettet i tarmen. Det kan man kombinere med de medisinene du nevner. Det er dog ikke særlig effektivt. Jeg leste en rapport og det var ikke rart folk gikk ned. Dersom du ikke vil trene, prøv iallefall å gå en halvtimes rask tur om dagen, hjelper det. jeg er også overvektig og hater at jeg er blitt så tykk, men det er ingen lette løsninger, man må jobbe litt for det.

Gjest D*lilith

De medisinene kan ikke kombineres med fluoxetin. De heter reductil. De hemmer apetitten, men skal ikke brukes med antidepressive og flere av de nyere antipsykotiske medikamentene. Det finnes et preparat til, det husker jeg ikke navnet på, men det gir diare, og hindrer kroppen i å ta til seg alt fettet i tarmen. Det kan man kombinere med de medisinene du nevner. Det er dog ikke særlig effektivt. Jeg leste en rapport og det var ikke rart folk gikk ned. Dersom du ikke vil trene, prøv iallefall å gå en halvtimes rask tur om dagen, hjelper det. jeg er også overvektig og hater at jeg er blitt så tykk, men det er ingen lette løsninger, man må jobbe litt for det.

Takk for svar :)

Ja det er vekl noe i det...at det finnes ingen mirakelkur..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...