Gjest AveM Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg finner mye forskjellig på You Tube. Der er det grand Prix-musikk fra år og dager siden og andre nye og gamle snutter. Jeg har funnet endel gammel barne-tv til barna. Nå synger de "Labbetuss har bursdag" og ser på Pompel og Pilt Jeg ser mange uliker musikkvideoer der. Stort sett finner jeg det jeg er ute etter. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg laster ned musikk fra msn.no eller itunes. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Jeg finner mye forskjellig på You Tube. Der er det grand Prix-musikk fra år og dager siden og andre nye og gamle snutter. Jeg har funnet endel gammel barne-tv til barna. Nå synger de "Labbetuss har bursdag" og ser på Pompel og Pilt Jeg ser mange uliker musikkvideoer der. Stort sett finner jeg det jeg er ute etter. Takk! Da skal jeg sjekke der 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Jeg laster ned musikk fra msn.no eller itunes. Takk! Så fint at det finnes mange å velge i Skal se der også! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Takk! Da skal jeg sjekke der jeg laster ned musikk via bear shere. søk på bearshere.com.. hvis det var slik du mente 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 jeg laster ned musikk via bear shere. søk på bearshere.com.. hvis det var slik du mente Hei, sikkert fin side! Må bare få renset litt plass på maskinen her før jeg våger å laste ned mere Takk! 0 Siter
Blésha Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hei, sikkert fin side! Må bare få renset litt plass på maskinen her før jeg våger å laste ned mere Takk! Vær forsiktig med bearshare, vær så snill. Det nettverket er fullt av virus, og jeg har måttet formattere og reinstallere hele systemet hos moren min på grunn av det. Jeg vil anbefale å sørge for at du har en meget god virusbeskyttelse på pc'en, og så prøve BitTorrent klient. Et søk på Google vil gi deg flere linker til torrentsider. To eksempler på torrentsider: www.isohunt.com www.piratebay.com 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Vær forsiktig med bearshare, vær så snill. Det nettverket er fullt av virus, og jeg har måttet formattere og reinstallere hele systemet hos moren min på grunn av det. Jeg vil anbefale å sørge for at du har en meget god virusbeskyttelse på pc'en, og så prøve BitTorrent klient. Et søk på Google vil gi deg flere linker til torrentsider. To eksempler på torrentsider: www.isohunt.com www.piratebay.com Mange takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.