Gå til innhold

Hvor laster du ned musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner mye forskjellig på You Tube. Der er det grand Prix-musikk fra år og dager siden og andre nye og gamle snutter. Jeg har funnet endel gammel barne-tv til barna. Nå synger de "Labbetuss har bursdag" og ser på Pompel og Pilt :)

Jeg ser mange uliker musikkvideoer der. Stort sett finner jeg det jeg er ute etter.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg laster ned musikk fra msn.no eller itunes.

Skrevet

Jeg finner mye forskjellig på You Tube. Der er det grand Prix-musikk fra år og dager siden og andre nye og gamle snutter. Jeg har funnet endel gammel barne-tv til barna. Nå synger de "Labbetuss har bursdag" og ser på Pompel og Pilt :)

Jeg ser mange uliker musikkvideoer der. Stort sett finner jeg det jeg er ute etter.

Takk! Da skal jeg sjekke der :)

Skrevet

Jeg laster ned musikk fra msn.no eller itunes.

Takk! Så fint at det finnes mange å velge i :) Skal se der også!

Gjest Vekten87
Skrevet

Takk! Da skal jeg sjekke der :)

jeg laster ned musikk via bear shere. søk på bearshere.com.. hvis det var slik du mente :)

Skrevet

jeg laster ned musikk via bear shere. søk på bearshere.com.. hvis det var slik du mente :)

Hei, sikkert fin side! Må bare få renset litt plass på maskinen her før jeg våger å laste ned mere :) Takk!

Skrevet

Hei, sikkert fin side! Må bare få renset litt plass på maskinen her før jeg våger å laste ned mere :) Takk!

Vær forsiktig med bearshare, vær så snill. Det nettverket er fullt av virus, og jeg har måttet formattere og reinstallere hele systemet hos moren min på grunn av det.

Jeg vil anbefale å sørge for at du har en meget god virusbeskyttelse på pc'en, og så prøve BitTorrent klient. Et søk på Google vil gi deg flere linker til torrentsider. To eksempler på torrentsider:

www.isohunt.com

www.piratebay.com

Skrevet

Vær forsiktig med bearshare, vær så snill. Det nettverket er fullt av virus, og jeg har måttet formattere og reinstallere hele systemet hos moren min på grunn av det.

Jeg vil anbefale å sørge for at du har en meget god virusbeskyttelse på pc'en, og så prøve BitTorrent klient. Et søk på Google vil gi deg flere linker til torrentsider. To eksempler på torrentsider:

www.isohunt.com

www.piratebay.com

Mange takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...