stromme Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hvordan kan man se de siste medlemmer som har kommet til i en bestemt gruppe? Hvis det er feks 300 medlemmer, er det litt pes å lete gjennom alle 300 hver gang det kommer til nye. De nye havner jo ikke først... 0 Siter
Line Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Det tror jeg ikke du ser før du er medlem av gruppa selv. Når du først er det, kan du gå i rullevinduet og se på "recently added". Da kommer de nyeste medlemmene opp. 0 Siter
stromme Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Det tror jeg ikke du ser før du er medlem av gruppa selv. Når du først er det, kan du gå i rullevinduet og se på "recently added". Da kommer de nyeste medlemmene opp. "recently added"??? Finner ikk det jeg... 0 Siter
Line Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 "recently added"??? Finner ikk det jeg... Du finner det under pila som står ved siden av "friends". Trykk på den, så finner du flere alternativer. 0 Siter
stromme Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 Du finner det under pila som står ved siden av "friends". Trykk på den, så finner du flere alternativer. Det er jo bare mine egne venner som kommer opp, de siste added.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.