Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter vaskemaskin og har sett oss ut en fra Bosch med Maxx-kids program på. Har ingen barn, men er jo kanskje aktuelt i framtiden. Det eneste er at det ikke er barnesikring på denne maskinen. Er det nødvendig egentlig? Klarer en unge å få opp døra til vaskemaskinen? Skulle så gjerne hatt denne vaskemaskinen nemlig.

Skrevet

Det eneste som er vanlig er vel at man ikke får opp døra før det har gått ett minutt etter at maskina er stoppet. Det lages vel ikke maskiner der man får opp døra mens den går???

Skrevet

Hva menes med barnesikring da? Jeg vil tro de fleste vaskemaskiner har vannlås - altså at man ikke kan åpne døra til maskinen før etter 1 minutt eller noe. Dette for å forsikre seg om at man ikke bare åpner døra underveis.

ETter at programmet er vasket ferdig, må den også stå ca 1 minutt før man kan åpne døra.

Dette fungerer jo bra som barnesikring, men er jo like mye sikring for oss voksne.

Så, så lenge maskinen har det ville jeg kjøpt den.

Ingen av de vaskemaskinene jeg har hatt eller den jeg har har jeg hørt noe om noe barnesikring.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva er Maxx-Kids, da? (Jeg spør fordi jeg ikke vet det, altså.)

Hadde en gang en vaskemaskin hvor man måtte trykke ganske hardt inn programhjulene for å få endret innstillinger og slikt, det skulle liksom være barnesikkert fordi det ble vanskelig for små barn å få endret noe, de kunne vri og vri på programhjulene uten at noe skjedde.

Skrevet

Hva er Maxx-Kids, da? (Jeg spør fordi jeg ikke vet det, altså.)

Hadde en gang en vaskemaskin hvor man måtte trykke ganske hardt inn programhjulene for å få endret innstillinger og slikt, det skulle liksom være barnesikkert fordi det ble vanskelig for små barn å få endret noe, de kunne vri og vri på programhjulene uten at noe skjedde.

Maxx Kids var visst et ekstraprogram for å få bort ekstra møkkete flekker osv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Maxx Kids var visst et ekstraprogram for å få bort ekstra møkkete flekker osv.

Aha! Høres i grunnen smart ut, det er utrolig hvor møkkete klærne til unger blir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...