Gå til innhold

Mennesker er sauer

Anbefalte innlegg

Gjest Misantropen
Skrevet

Jeg mener det. Folk flest er som sauer. Da tenker jeg både på deres intelligens og deres "evne" til å automatisk følge flokken uten å tenke seg om. Det er til å spy av.

Og jeg hater de. De "perfekte" modellene i hårsjampo-reklamene (disse er faktisk mekaniske sauer). De kvalme business-mennene i Dressmann-reklamene. De finnes der ute, alle sammen. De psykopatiske politikerne som manipulerer seg frem til maktposisjoner under dekke av å kjempe for saker som "miljøvern" og "eldreomsorg".

Noe jeg har irritert meg noe helt hinsides over de siste åra er den økende trenden med disse "hjelpe - folk - programmene". Tenker da på folk som får hjelp til diverse, som slanking og skaffe seg partner. Det er så motbydelig å høre disse hjernevaskede programmerte slankejentene snakke om "skikkelig mat man blir lykkelig av" - og alle føler at det "hjelper skikkelig" og er veldig positive.

HVIS DET ER SÅ JÆVLA FINT Å VÆRE SLANK SÅ ER DET JO BARE Å SPISE MINDRE SNOP IKKE SANT.

Men snop er godt, det. Noe du ikke bør si i media i dag er "jeg trives med rikelig med god mat og det spiller ingen rolle om jeg veier 15 kg for mye".

Man ville jo blitt slaktet av leger landet over. For fett på kroppen, det blir man jo syk av det. Det leger og annet helsepersonell er at man skal dø uansett, før eller senere. Så om man ikke bryr seg så mye om man kreperer av hjerteproblemer ved 50-års-alderen så har man sin fulle rett til å leve et slikt liv uten at "helsepolitiet" skal kommandere deg til å stoppe med å drikke en flaske cola til middag.

Jeg syns det er så utrolig tragisk å se et samfunn som er så FORDUMMET OG HJERNEVASKET at alle går rundt og tror at alle overvektige har det vondt, og sier de noe annet, så er det bare psykiske forsvarsmekanismer og man trenger en av disse psykologene.

Jeg kan fortelle dere litt om psykiatrien jeg. Det er intet annet enn multinasjonale selskaper som pusher drugs på pasientene de manipulerende, men likevel hjernevaskede psykiaterne.

For da blir det flere pasienter, og dermed kan man utdanne flere og flere likesinnede.

Skal vedde på at de snart kommer til å ta over verden i en ny pandemisk Freud-fascisme.

Det er jo enkelt å se hvor mye makt de allerede har klart å karre til seg i dag. Hørte akkurat at bruk av mekaniske tvangsmidler har økt med 50% på noen år. AT DE KAN BEHANDLE DISSE STAKKARENE VERRE ENN PSYKOPATER, PEDOFILE OVERGRIPERE OG ANDRE KRIMINELLE ER UFATTELIG.

De har jo også klart å hjernevaske hele verden, i en viss grad. Bare man småkritiserer psykiatrien er man jo med en gang stemplet som "gal", eller i det minste en person med store "issues".

Det er så sykt, så sykt. Hele verden er SYK. Snart er det vel ikke lenge før ”Norsk analseksuelle arbeiderparti” stiftes.

Og jeg HATER DERE ALLE SOM EN, JÆVLA FASCISTISKE SAUE-UNDERMÅLERE!!!

Gjest Timiti
Skrevet

"Jeg kan fortelle dere litt om psykiatrien jeg".

Det tviler jeg ikke på.

Skrevet

Du har det vel ikke helt godt med deg selv du, vil jeg tro...

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg tenker også at mennesker er som sauer og at "gjengmentaliteten" er et særkjennemerke for oss mennesker. Det har sine fordeler og sine ulemper. Ulempene syns jeg du lister fint opp, men jeg syns fordelen veier ulempene. Jeg tror f. eks ikke at menneskene hadde utviklet seg særlig f. eks teknologi om alle skulle jobbet hver for seg. Det er en filosof eller noe som sier at mennesker lærer ikke alene, vi er avhengige av andre msk for utvikling.

Det dumme med det du sier om "sauementalitet", er jo at s amfunnet legger opp til at alt og alle skal være så like og at samfunnet rommer så lite individuelle tilpasninger- alle skal være like og vellykkede liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...