Gå til innhold

Forelska ja

Anbefalte innlegg

Gjest Nei ikke i dag
Skrevet

I en lokal sjappe her jobber det en utrolig flott jente jeg har likt lenge, men nå begynner det å gå over styr. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Har ingen kontakt utenom når jeg er i butikken, jeg tror hun har vietnamesiske foreldre, vil det by på problemer? Hvordan kan jeg oppføre meg eller si noe som er litt uskyldig og får hun til å forstå? Jeg blir ikke ofte forelska men her er det noe som har skjedd, hjertet hamrer og jeg blir rar. Merker det selv. Hun smiler og snakker og jeg liker å tro hun liker meg men det kan være feil. Uff, sitter hjemme og bare tenker på dette............ Vet ikke om hun har noen fra før bare hun er ca like gammel, men tror ikke hun er sammens med noen

Gjest neivel da
Skrevet

Neste gang så spør du om når tid hun slutter, om du kan spandere en is på henne. Da vet du videre hva dette kan bli til om hun takker ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...