Gjest anonym jeg også Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hva gjør man egentlig når en har bestemt seg for å ta livet sitt, en eller annen gang, uansett ? ( altså så lenge jeg har disse problemene ) Jeg er en person på 20 år som tenker akkurat slik, og jeg vet så altfor godt at det ikke bare er en fase jeg må gå i gjennom eller noe slikt. Jeg Vil faktisk gjøre det slutt en gang...Jeg bare lurer på hva en person skal gjøre når han / hun har bestemt seg for noe slikt....? ( jeg går til behandling/ samtale timer ) Det er vel ikke så veldig mye jeg kan gjøre, siden jeg allerede har bestemt meg ? Og jeg vil ikke havne opp på et mental sykehus... 0 Siter
Gjest ghb64 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 "Og jeg vil ikke havne opp på et mental sykehus..." Vi lever ikke i 30 årene lenger. Hva tror du egentlig hva som skjer på et psykhus? 0 Siter
tjohei Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Bedre å være på sykehus og få omsorg enn å ta livet sitt vel. Det må da finnes noen lyspunkter i tilværelsen. Begynn å trene, da føler du isåfall velvære etterpå. 0 Siter
Gjest romslo Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Har du sett på grunnene til at du vil ta livet ditt, og prøvd å gjøre noe med dem? Jeg syns du skal snakke med behandleren din om disse tankene. 0 Siter
Gjest papakaka Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 høres ikke ut som du egentlig har bestemt deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.