Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man begynner på ei pille så kan man få bivirkninger av den, men hvor lang tid etter starten kan disse dukke opp? Noen som vet det?

Skrevet

Det er det helt umulig å svare generelt på. Alt fra nesten øyeblikkelig til flere år.

Skrevet

Det er det helt umulig å svare generelt på. Alt fra nesten øyeblikkelig til flere år.

ok. Jeg har gått på røykepillen champix i snart fem uker og har nå fått voldsomme hetetokter, eller frosttokter om det går an å si det. Følte meg iskald men var våt av svette. Bør jeg kutte pillen tro?

Skrevet

ok. Jeg har gått på røykepillen champix i snart fem uker og har nå fått voldsomme hetetokter, eller frosttokter om det går an å si det. Følte meg iskald men var våt av svette. Bør jeg kutte pillen tro?

Aner ikke, det er jo en avveining. Ref innlegget lenger ned om hun som er fornærmet etter at hun la på seg litt fordi hun ble kvitt en psykose.

Men det høres ut som en bivirkning. Spørsmålet er: Er det verd resultatet?

Skrevet

En bivirkning av den pillen er blant annet feber og med det følger jo ofte hete eller frostanfall. Var det ikke du som hadde drømt noe rart også? Unormale drømmer er en bivirkning. :)

www.felleskatalogen.no

Søk på champix

Skrevet

Aner ikke, det er jo en avveining. Ref innlegget lenger ned om hun som er fornærmet etter at hun la på seg litt fordi hun ble kvitt en psykose.

Men det høres ut som en bivirkning. Spørsmålet er: Er det verd resultatet?

Hvis det ikke er fare for kroppens organer så fortsetter jeg selvfølgelig på pillen :) Takk for svar, jeg nevner det for legen neste gang jeg.

Skrevet

En bivirkning av den pillen er blant annet feber og med det følger jo ofte hete eller frostanfall. Var det ikke du som hadde drømt noe rart også? Unormale drømmer er en bivirkning. :)

www.felleskatalogen.no

Søk på champix

Ja jeg har lest pakningsvedlegget. Disse frost-hete greiene kan ikke sammenlignes med sånt man får ved feber, men takk for svar. Rare drømmer har jeg alltid hatt, men ingen om dol før her om dagen ;) men den var jo bare morsom :)

Tinkebøtta
Skrevet

Fikk bare lyst til å tilføye at det å slutte å røyke er en drastisk omveltning for kroppen som kan gi masse rare symptomer i en overgangsperiode.... Derfor er det ikke sikkert at det er medikamentet som er årsaken...

Skrevet

Fikk bare lyst til å tilføye at det å slutte å røyke er en drastisk omveltning for kroppen som kan gi masse rare symptomer i en overgangsperiode.... Derfor er det ikke sikkert at det er medikamentet som er årsaken...

Ja jeg har vært inne på tanken. En annen ting er at dette medikamentet har så vannvittig mange bivirkninger (som kan komme) at det fort kan bli skremmende om man bare tenker at "jadda det er bare pga pilla". Derfor er det fint at denne typen pille tas i samarbeid med lege, med jevnlige besøk ca annenhver uke.

Jeg håper jeg ikke får igjen den natten jeg hadde :) Takk for innspill!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...