Gå til innhold

permanent fjerning av hår på overleppen?

Anbefalte innlegg

Gjest virker noe bra?
Skrevet

Jeg har mørke hår på overleppen som blir bare fler og fler med alderen, og etterhvert for mange til å fjerne med pinsett.

Noen jente/kvinne her som har god erfaring med å fjerne hår på overleppen? Lurer på enten laser eller sånn der...hva heter det igjen, der de stikker små nåler inn i hvert hårstrå og ødelegger roten. Jeg lurer på hvilke av disse metodene som er mest effektive for lang tids fjerning, eller om de er like dårlige begge to :-(

Hva er dessuten dyrest?

Fortsetter under...

Gjest ghb64
Skrevet

Jeg varm vokser og det holder overleppa fin i flere uker. Raskt og billig.

Søstra mi har brukt tusensvis av kroner på laser etc, men håret er der like herlig.

Så varmvoks, raskt, billig og meget bra resultat!!

Skrevet

Søstra mi har brukt tusensvis av kroner på laser etc, men håret er der like herlig.

Jeg bruker elektrolyse, betaler 200,- for 15 min - har tatt ca 4 behandlinger, de er borte nå :-)

Gjest laserlaser
Skrevet

Hvis du har lys hud og mørkt hår, er laser det mest effektive.

Fargeforskjellen mellom hud og hår må være størst mulig, for at håret skal fange opp varmen fra laseren og føre denne ned til roten, som ødelegges.

Så unngå sol, eller ta laserbehandlingen etter en lang vinter hvor huden er helt blek.

Hvis håret er lysere og eller huden mørk, er elektrolysebehandling bedre. Det tar mye mer tid.

prismessig antar jeg det faller ganske likt ut, laser blir rimeligere for hvert år, og er nok snart ganske rimelig.

sjekk feks sidene til www.ellipseklinikken.no

Mrs. Wallace
Skrevet

Gjør du det selv, eller går du til noen?

Skrevet

Jeg bruker elektrolyse, betaler 200,- for 15 min - har tatt ca 4 behandlinger, de er borte nå :-)

Jeg har også prøvd elektrolyse under haka + overleppe. Virket ikke i det hele tatt, men sitter igjen med arr under haka:-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...