Gjest litt bekymret tross alt Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har i den siste perioden vært mye plaget med hodepine. Var hos legen for 3 uker siden. Han mente det var muskelrelatert. Hadde i perioder også mye vondt i øynene, ble fort sliten og vondt i øynene. Så i tillegg tok jeg en synstest, den viste at jeg var langsynt på det ene øyet og nærsynt på det andre, ikke mye. Men kunne være en grunn til hodepinen min. Så jeg kjøpte meg briller. Hodepinen var da borte den første uka etter jeg begynte med briller. Men etter 1 uke så har jeg igjen fått hodepine. Og vondt og sliten i øynene igjen. I tillegg har jeg litt forstyrrelser i synet, men det kommer på natta. Merker det når jeg er oppe en tur på toalettet på natta. Men de forstyrrelsene blir bedre etter hvert som jeg har vært våken litt, også blir de borte om jeg tar på brillene. I tillegg er de borte når jeg våkner neste gang, når jeg står opp. Kan dette være at det faktisk kan ta litt tid å venne hodet til briller? Selv om de første dagene gikk overraskende bra? Blir jo så klart litt bekymret. Selv om det ikke er lenge siden jeg var hos legen og han mente helt sikkert at det ikke var noe farlig, har en veldig flink lege. Og disse siste plagene har jo kommet etter at jeg begynte med briller da. Men har heldigvis time hos legen for en annen kontroll (astma) til tirsdag. Men noen som har noen råd eller ideer om hva dette kan være? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Når guttungen begynte med briller, han er svært langsynt, så fikk vi beskjed om at han kunne få hodepine de første ukene. 0 Siter
Gjest litt bekymret tross alt Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1179067001' post='3609563] Når guttungen begynte med briller, han er svært langsynt, så fikk vi beskjed om at han kunne få hodepine de første ukene. Ok, takk for svar. Regnet med at man kunne få noen 'plager' en periode. Men ble litt usikker når de første dagene gikk helt smertefritt. Har også vært litt svimmel nå de siste to dagene når jeg har reist meg opp med briller. Men uansett er jeg glad jeg skal til legen til en sjekk, så kan jeg snakke om dette også. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Ok, takk for svar. Regnet med at man kunne få noen 'plager' en periode. Men ble litt usikker når de første dagene gikk helt smertefritt. Har også vært litt svimmel nå de siste to dagene når jeg har reist meg opp med briller. Men uansett er jeg glad jeg skal til legen til en sjekk, så kan jeg snakke om dette også. Guttungen var også litt svimmel. Det er jo i grunnen ikke så rart, øynene skal jo venne seg til noe nytt. 0 Siter
willow Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Helt vanlig med litt plager i begynnelsen. Man må jo tilvenne seg brillene/det nye synet. Men om det går lang tid og det ikke går over får du ta deg en tur tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.