Gjest sajo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan man drikke for mye? Ikke alk. osv, men vann og evt. diabetikersaft? Jeg er overvektig, og har i det siste 1og1/2 året trent 3-4 ganger i uken, og vi har det siste året lagt om hele kostholdet. Men jeg går ikke ned en eneste kilo. Men jeg drikker opp til 7-8 liter vann i døgnet. Kan det ha noe med det å gjøre? tilleggsopplysninger. Jeg har sjekket at jeg ikke har diabetes, prøvene der er helt fine. Av medisiner bruker jeg: Sarotex Retart 150 mg, risperdal 4 mg. og citalopram (cipramil) 40 mg. Kan noen av disse ha noe å si? Evt om noen av de medisinene kan ha noe å si i forhold til vekten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 7-8 liter!? Hvis du virkelig er så tørst vil jeg anbefale deg å sjekke om du har diabetes.... Du bør i alle fall ikke drikke så mye lettsaft, den inneholder kunstige søtningsstoffer som neppe kan være bra i så store mengder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Du bør ikke drikke så mye, det er mange liter over det anbefalte væskeinntaket, som er på ca 2 liter. Har du mye vann i kroppen? Har du sjekket det? Mye vann i kroppen vil vise på vekta vil jeg tro. Hvis du drikker så mye på grunn av at du er tørst, ville jeg gått til legen og blitt sjekket for diabetes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.