Gå til innhold

Hvor lang tid på nytt kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest letteller?
Skrevet

Hva mener dere man bruker på tid på å sette opp nytt kjøkken?

Vask og sånt skal være der det er nå.

Mrs. Wallace
Skrevet

Mener du å gjøre det selv eller få fagfolk til å installere?

Skrevet

Vi brukte 1 uke av ferien vår til å gjøre det. Jeg og mannen gjorde det meste, måtte ha inn elektriker 1 time. Ble NESTEN ferdige, det som stod igjen etter den ene uka står fortsatt igjen, nesten et år etter... ;) Nei, litt ble gjort neste uke og syns jeg å huske.

Da var det altså å rive ut det gamle, sette opp benkeskap, overskap, ha på skapdører, sett inn hvitevarene, lage hull i benkeplate til vask, sette på plass benkeplate, vask og blandebatteri... La nytt gulvbelegg og. Det som ble gjort uka etter mener jeg var å legge ny strie på veggene + male, og legge fliser mellom benk og overskap.

Det som står igjen er å pusse, sparkle og male tak, sette på deler av sokkelen, alt av listing, noe foringer.

Gjest letteller?
Skrevet

Mener du å gjøre det selv eller få fagfolk til å installere?

Hei

Tenkte på å gjøre selv.

Gjest letteller?
Skrevet

Vi brukte 1 uke av ferien vår til å gjøre det. Jeg og mannen gjorde det meste, måtte ha inn elektriker 1 time. Ble NESTEN ferdige, det som stod igjen etter den ene uka står fortsatt igjen, nesten et år etter... ;) Nei, litt ble gjort neste uke og syns jeg å huske.

Da var det altså å rive ut det gamle, sette opp benkeskap, overskap, ha på skapdører, sett inn hvitevarene, lage hull i benkeplate til vask, sette på plass benkeplate, vask og blandebatteri... La nytt gulvbelegg og. Det som ble gjort uka etter mener jeg var å legge ny strie på veggene + male, og legge fliser mellom benk og overskap.

Det som står igjen er å pusse, sparkle og male tak, sette på deler av sokkelen, alt av listing, noe foringer.

Det var jo ikke lang tid. Samboer mente 3 mnd... jeg mente kortere tid.

Vet om folk som har satt opp kjøkken på ei helg. Men det trodde han ikke på.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hei

Tenkte på å gjøre selv.

Det har jeg ikke noe erfaring med. Vi hadde snekker til å montere vårt nye kjøkken. Det var gjort på en dag, men han er kjent for å være effektiv.

Skrevet

Det var jo ikke lang tid. Samboer mente 3 mnd... jeg mente kortere tid.

Vet om folk som har satt opp kjøkken på ei helg. Men det trodde han ikke på.

Vi hadde nok fått gjort det kjappere, dersom vi ikke hadde hatt en 1,5-åring å ta oss av samtidig. Plasserte vel henne bort en eller kanskje to dager.

Men alt pirket i etterkant... Så fort kjøkkenet var "brukanes" stoppet effektiviteten opp, gitt. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...