Gå til innhold

Bryllupskjole, hva syns du om denne?

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Hei

Ville du brukt denne som brudekjole? (bilde nr 9, den er sort og hvit)

Syns den var rålekker, men lurer på om jeg ville skapt kaos i kirken hvis jeg hadde kommet i denne:o) Kunne godt tenke meg å være litt annderledes!!!

Hva sier du, er det helt uakseptabelt å bruke den...??

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=506129028&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=2&Catg=14762&ArticleType=0&LanguageNr=20

Gjest Også brud snart
Skrevet

Nei, ville aldri brukt den som brudekjole. For all del, jeg må ikke ha en tradisjonell kjole, og jeg kunne godt ha brukt både kjole nr. 1, 6, 13, 16, 22, 23 og 35, men ikke nr. 9.

Gjest ikke helt sansen
Skrevet

Ikke helt min stil, men det var en flott kjole. Krever en lang og slank figur.

Jeg synes ikke den er ideell som en kjole til kirkebryllup, ikke bare på grunn av fargen, men sort tyll er litt for "rått". Har vært i bryllup der bruden hadde sort og hvit kjole, og den var lekker, så det går an.

Jeg forstår både at du ønsker noe annerledes, men også at du skal ta hensyn til hva den viktigste gjestene synes (foreldrene osv). Det er en dag der man skal knyte bånd, danne nye familiekonstellasjoner og vise takknemlighet. Så litt ydmykhet og smidighet keves, det er ikke dagen man skal demonstrere . Men man må få være seg selv, og vise hvem man er. Så en kjole man føler seg vel i er viktig.

Skrevet

Hvis du ikke skal gifte deg i kirka så er den helt grei. Var mange fine kjoler der.

Gjest togli
Skrevet

Helt uakseptabelt er det vel ikke. Det er du som skal like kjolen ;-) Den var lekker, men jeg tror nok kanskje bryllupsgjestene vil bli litt skuffet? Din fremtidige ektemann da? Kanskje han gleder seg til synet av deg i hvit/eggeskallfarget kjole og får sjokk;)

Det var forresten utrolig mange flotte kjoler der! Jeg vill tatt den kremfargede med halternecktopp (tror den var avbildet to ganger - øverst og lengre nede på siden).

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt den som brudekjole, men vurdert den i selskapet som gjest kanskje til nød. Men hva vi mener her er ikke verdt fem øre, for det er hva du føler er riktig som teller. Jeg ville nok forberedt familien på en moderne kjole med andre farger enn "normalen" først. Vet du, det finnes helt grå-sorte brudekjoler også, så det kunne vært "verre" ;)

Gjest Pontiac
Skrevet

Trodde du mente det første bildet som kom opp, det lille, det var en aldeles nydelig kjole :)

Nr. åtte, vel, den var fin men et svært så spesiellt valg til bryllup.

Men nå er det nå ennå slik at verden er moderne og det er lite som liksom ikke er lov.

Selv ville jeg ikke valgt denne, men smak og behag.

Gjest hibbi
Skrevet

Rålekker kjole etter min smak.(men så liker jeg ikke "marengskake"aktige bruder heller da) Liker du den ville jeg absolutt gått for kjolen. Men mener og at en bør være passe tynn for å kle den da. Kjoler som går "rett over " bryste på en brud som er kraftig med store ermer, ser etter min mening helt forferdelig ut. Vktig å ikke bare velge etter hva en synest er fin på modellene men en som passer ens egen figur. Tror ikke du skaper så veldigt oppstyr med kjolen jeg. Vist du er litt "typete" forventer vel kansje gjestene at du har noe annet en den tradisjonelle kjolen. Velg den kjolen du liker best og ikke tenk på hva andre mener om den. Det vil uansett hvilken kjole du velger være noen som liker den og noen som ikke gjør det.

Lykke til med videre planlegging.

skorpion1975
Skrevet

Ville ikke kjøpt den. Hadde delen nede vært hvit istedenfor sort så hadde det vært greit.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg ville ikke brukt den selv, men det handler vel mer om at jeg sannsynligvis ikke ville kledd den. Kjolen i seg selv er veldig fin, selv om den selvsagt er veldig utradisjonell for et evt kirkebryllup. Men såpass variasjon bør man tåle, synes jeg. :o)

Mista nikket
Skrevet

Jeg svarte helt feil jeg. Jeg sa meningen min om den første brudekjolen jeg så og den er lekker. Den svarte og hvite, nei, ikke no i min smak.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes kjolen var råtøff. Personlig tror jeg ikke jeg hadde brukt den som bryllupkjole fordi jeg synes det sorte tyllet kanskje blir litt hardt for en brudekjole, jeg hadde derimot gjerne brukt den i et annet fint selskap. Men hvis du har lyst til å gå med den så synes jeg du skal gjøre det :-)

Skrevet

Ikke min smak og som noen andre her synes heller ikke jeg at den passer til et kirkebryllup, det blir for rått med det sorte tyllet.

Gjest Den kan brukes.
Skrevet

Kjempefin kjole! Jeg syns utmerket godt du kan bruke en slik kjole. Selvfølgelig vil en og annen gammel tante synes at den ikke er 100% passende, men ikke bry deg om det. Jeg syns folk er utrolig fantasiløseløse når det gjelder brudekjoler, de bruker måneder og tusenvis av kroner for å velge en hvit kjedelig brudekjole som ser akkurat ut som alle andre brudekjoler og som de selv syns er SÅÅ orginal "fordi knappene/knytingen/broderiet/ermet/stoffet er HELT unikt". jeg har ofte sittet spent i kirka og lurt på om venninner som ellers har morsom, orginal og god smak har valgt noe "litt" annerledes, men nei da, det har ikke skjedd til nå. Den kjolen var utrolig fin!

Skrevet

Jeg synes kjolen som sådann er fin, men ikke som brudekjole.

Synes den passer bedre som festkjole.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ville aldri giftet meg i den hvertfall. Men sikkert grei til annet bruk

nøffgakkmøbææ
Skrevet

selv synes jeg den var harry(første inntrykk var cruella de ville....sorry!), mest pga tyllet. hadde det vært silke e.l hadde det sett mye bedre ut. men du er ikke den eneste som har brukt sort og hvitt i bryllup.

det er kjempefint med utradisjonelle kjoler, men det bør jo være smakfullt.

det er jo din dag, blås i hva andre synes:=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...