Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er lenge siden jeg var her nå..

er sliten, sliten av at livet gang på gang gir meg en på trynet, sliten av at hver gang jeg begynner å leve, så raser livet sammen igjen.. sliten av alt..

tankene forsvinner aldri, håper at... håper at ting blir bedre med tiden, selvom det ikke har blitt bedre de siste 10 åra kanskje..

møkk lei

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275820-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Huff, jeg vet hvordan det er. Jeg også føler at jeg gang på gang får meg en på trynet, prøver å reise meg igjen etter en stund, så skjer det samme igjen..

Vet ikke hvilke tanker du mener, men jeg har tanker om skyld og skam, og derfor straffer jeg ubevisst meg selv og er min egen verste fiende. Derfor går jeg nå i kognitiv terapi/leveregel terapi hos en psykiater som er veldig dyktig.

Har du funnet ut hva DU trenger for å få et bedre liv? Kan du legge deg ned, slappe av, lukke øynene og prøve å tenke på/kartlegge hvordan du ønsker at livet ditt skal være og hva som skal til for at du skal få det bedre? hvilken terapiform som vil være bra for deg? Kan du evt diskutere det med legen?

Lykke lykke til. Håper du får bedre dager med solskinn og latter.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275820-sliten/#findComment-2228141
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...