kiwiline Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Eksen min har byttet jobb, og barnebidraget blir ikke trukket direkte fra lønna hans lengre. Han får giro, men betaler ikke. Nå skylder han meg over 20000, for han har ikke betalt for de siste 4 mnd. Hvor lang tid går det før Nav begynner å trekke fra lønna hans igjen? Og får jeg noen gang de pengene han skylder? 0 Siter
Speak Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Dersom han har påleggstrekk må jo arbeidsgiver bli varslet for at han skal trekke dette. Det er ikke Nav som trekker pengene fra lønna. Jeg hadde kontaktet Nav og opplyst dem om dette og spurt om de kunne hjelpe. Vet ikke om det går automatikk i slike ting. 0 Siter
Zummer Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Mamma opplevde dette med sin eksmann.. Hun ringte Nav, og de førte dette videre, slik at han måtte betale tilbake alt på en gang. Ring idag å opplys om dette du. Så lenge han har råd, plikter han seg til dette. Det er jo en grunn for at han må betale deg barnebidrag.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.