Gå til innhold

Det groveste jeg har opplevd

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det groveste jeg har opplevd, i både form og innhold", sa forballdommer Tom Henning Øvrebø, og utvistge Viking-spiller Peter Ijeh for munnbruk.

For viking-spissen hadde sagt "Fuck You". To ganger!!

Jeg tror ikke hr Øvrebø ikke bør ta jobb som lærer i barneskolen i Oslo med det første...

Gjest tullehøne
Skrevet

Og du er sikker på at det var det han sa?

Bare lurer ettersom dommeren overhode ikke ville si hva spilleren hadde sagt, annet enn at det var grovt.

Men syntes uansett det virket veldig strengt dømt jeg da.

Skrevet

Og du er sikker på at det var det han sa?

Bare lurer ettersom dommeren overhode ikke ville si hva spilleren hadde sagt, annet enn at det var grovt.

Men syntes uansett det virket veldig strengt dømt jeg da.

Dommerne vil aldri si sånne ting i media.

Skrevet

Heheh, nei har virker litt hårsår.............spesielt fra -enkelte- lag. Han er ingen god dommer.

Skrevet

Heheh, nei har virker litt hårsår.............spesielt fra -enkelte- lag. Han er ingen god dommer.

Øh, hårsår? Hihi, det har jeg vanskelig for å forestille meg, alle den tid han ikke har noe hår:-)

Skrevet

Ja, så det etter at jeg postet svaret.

Nei, godt han ikke jobber i skoleverket. Der er nok språket værre enn dette.

Men selv om det begynner å bli vanlig, er det ikke bare at noen slår ned på det da? Det er jo absolutt ikke bra at slike kommentarer skal bli vanlig i det norske språk...

PS: Det ligger ikke en liten rasistisk tankegang bak dømmingen her da?

Gjest tullehøne
Skrevet

Men selv om det begynner å bli vanlig, er det ikke bare at noen slår ned på det da? Det er jo absolutt ikke bra at slike kommentarer skal bli vanlig i det norske språk...

PS: Det ligger ikke en liten rasistisk tankegang bak dømmingen her da?

Eller så er det litt for lett å skylde på at du blir utsatt for rasisme?

Det er jo samme vikingspiller som mente at et par start spillere slang rasistiske kommentarer når de spilte.

Men, det er jo bare akkurat de som var der som vet hva som ble sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...