Gå til innhold

morgen.kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Majjamai

det er vanligst at depresjon er verst om morgenen, min er verst sent på natta, men vil det kanskje si at det er verst på morgenen likevel. Bare at jeg legger meg så sent. Er opp til minst 03, og da begynner jeg å få det vondt. Så gråter jeg meg i søvn og har smerter til kl 05-06, evt. enda senere. Og når jeg har sovet lenge og våkner derimot, er formen bra. Så kan trygt si jeg sover på dagen (kveldsskole:S:S)

Er det depresjon? Eller er det normalt. Det har vært slik nå et års tid, at jeg gråter meg i søvn i flere timer. Er litt slitsomt siden jeg bor vegg i vegg med en annen så må gråte uten en lyd, men tårene renner.

Men er det ikke depresjon likevel? Fordi jeg tar lamictal og litium og dem gjorde egentlig underverker.

Er det en slags normal reaksjon på at jeg har ødelagt livet mitt og vært så dårlig? Er full av skam, skammer meg så mye over alt jeg har gjort og sagt gjennom ungdommen min frem til at jeg var 22.

Og da mener jeg SKAM!

Er det normalt å gråte og ha vondt mange netter i snart et år? Iallfall 8 mnd

Jeg lurer på om det ikke vil gå over?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275831-morgenkveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...