Gjest forvirretMAGE Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg er høygravid og har de siste to måneden hatt noen "merkelige" tanker i hodet som jeg aldri tidligere har opplevd i mitt noen-og-tretti-årige liv. Plutselig har jeg begynt å bli redd for døden, for min egen del! Jeg kan få plutselig angst, som varer noen minutter, da jeg kjenner at jeg er fryktelig redd for å skulle dø bort. Tidligere har jeg bare vært redd for at familiemedlemmer eller venner skulle gå bort, men nå har jeg en slik uvant fokus på at alle dør, og at det også med 100 prosent sannsynlighet vil skje MEG. Denne angsten har ingenting med den forestående fødselen å gjøre, for jeg er ikke redd for å føde (har født før). Men jeg antar at det skyldes miksen av hormoner i kroppen, på ett eller annet vis. Kanskje mangel på noen mineraler eller vitaminer?? Noen som har hatt lignende erfaringer, eller som vet om hjernen kan påvirkes av mangel på mineraler til å utvikle angst? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275840-utvikling-av-panikkangst-under-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.