Gå til innhold

Utvikling av panikkangst under graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest forvirretMAGE

Jeg er høygravid og har de siste to måneden hatt noen "merkelige" tanker i hodet som jeg aldri tidligere har opplevd i mitt noen-og-tretti-årige liv. Plutselig har jeg begynt å bli redd for døden, for min egen del! Jeg kan få plutselig angst, som varer noen minutter, da jeg kjenner at jeg er fryktelig redd for å skulle dø bort. Tidligere har jeg bare vært redd for at familiemedlemmer eller venner skulle gå bort, men nå har jeg en slik uvant fokus på at alle dør, og at det også med 100 prosent sannsynlighet vil skje MEG.

Denne angsten har ingenting med den forestående fødselen å gjøre, for jeg er ikke redd for å føde (har født før). Men jeg antar at det skyldes miksen av hormoner i kroppen, på ett eller annet vis. Kanskje mangel på noen mineraler eller vitaminer??

Noen som har hatt lignende erfaringer, eller som vet om hjernen kan påvirkes av mangel på mineraler til å utvikle angst?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...