Gjest Tusen takk til de som kan svare meg på dette Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Var en som ble banket opp av en annen. Han anmeldte og han andre måtte da til politiavhør da han sa at han var enig i offerets forklaring på hva skjedde. Og måtte skrive under på noe, og vente på bot. Da har jeg noen spørsmål.. - Kommer dette på rullebladet? tenkte om han som gjorde dette har en jobb der han må ha sikkerhetsklarering..så er ting litt strengt der.. - Og.. om offeret trekker tilbake anmeldelsen, blir d borte da..? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Ja, det kommer på rullebladet. Hvis anmeldelsen trekkes før saken er etterforsket kan politiet velge om de vil etterforske saken på eget initiativ eller bare droppe den. Hvis den droppes vil det ikke komme noe på rullebladet. Men når han allerede har vært inne til avhør, erklært seg skyldig og fått beskjed om at han får bot, så er det nok for seint å trekke anmeldelsen. Da er saken allerede ferdig etterforsket. 0 Siter
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Ja, det kommer på rullebladet. Hvis anmeldelsen trekkes før saken er etterforsket kan politiet velge om de vil etterforske saken på eget initiativ eller bare droppe den. Hvis den droppes vil det ikke komme noe på rullebladet. Men når han allerede har vært inne til avhør, erklært seg skyldig og fått beskjed om at han får bot, så er det nok for seint å trekke anmeldelsen. Da er saken allerede ferdig etterforsket. helsike..d jeg fryktet! Men takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.