Gå til innhold

Sjokoladekake med peanøtter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære ønsker seg en sjokoladekake med peanøtter og siden han har bursdag snart så tenkte jeg å overraske ham med det - er det noen som har en god (og idiotsikker) oppskrift på det?

Skrevet

En pakke Toro langpanne-sjokoladekake, tilsett 1ss bakekakao (gjør jeg alltid) + en pose peanøtter. Glasur/krem etter eget ønske.

Å Gud, hvor avansert mine tips er! ;o) Hilsen mesterkokken *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179163117' post='3610067]

En pakke Toro langpanne-sjokoladekake, tilsett 1ss bakekakao (gjør jeg alltid) + en pose peanøtter. Glasur/krem etter eget ønske.

Å Gud, hvor avansert mine tips er! ;o) Hilsen mesterkokken *hehe*

Han hater disse ferdig-kakene.... Så den må være hjemmelaget fra bunnen av.

Skrevet

Han hater disse ferdig-kakene.... Så den må være hjemmelaget fra bunnen av.

Tror du han smaker forskjell, når du piffer den opp med kakao og peanøtter?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179163440' post='3610073]

Tror du han smaker forskjell, når du piffer den opp med kakao og peanøtter?

Når han ikke liker utgangspunktet så tviler jeg på at den vil falle i smak selv om jeg modifiserer den litt. Dessuten har han rund-dag og da vil jeg jo lage noe jeg er sikker på han vil like. :o) *Forelsket*

Skrevet

Hva med Snickerskake? Det er jo ikke sjokoladekake, men det er sjokoladekrem på toppen og den er farlig god.

Skrevet

Hva med Snickerskake? Det er jo ikke sjokoladekake, men det er sjokoladekrem på toppen og den er farlig god.

Har funnet oppskrift på den og vurderer den, skal høre hva han selv tror om den. :o)

Skrevet

Når han ikke liker utgangspunktet så tviler jeg på at den vil falle i smak selv om jeg modifiserer den litt. Dessuten har han rund-dag og da vil jeg jo lage noe jeg er sikker på han vil like. :o) *Forelsket*

*knegg* Er det nå han blir 30?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179167853' post='3610115]

*knegg* Er det nå han blir 30?

*Fnis* Det er nok en stund siden han ble 30 ja...

Skrevet

Har funnet oppskrift på den og vurderer den, skal høre hva han selv tror om den. :o)

Du skal ikke høre hva han synes. Du skal bake kaka, og ta den med på jobb. Jeg kan være en del av testpanelet! ;o)

Skrevet

*Fnis* Det er nok en stund siden han ble 30 ja...

Dæven, blir'n 40 eller 50?

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179168124' post='3610125]

*følger diskret, men interessert med fra sidelinja*

Skrevet

*følger diskret, men interessert med fra sidelinja*

Er du på facebook?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179168088' post='3610123]

Du skal ikke høre hva han synes. Du skal bake kaka, og ta den med på jobb. Jeg kan være en del av testpanelet! ;o)

*Hahahaha*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179168124' post='3610125]

Han blir 40, akkurat passe gammel i forhold til meg. ;o) Skjønt - han vil ikke høre snakk om noe 40-tall, men han har gått med på at vi skal ha et lite kalas da - ikke at han har noe valg for å si det sånn. ;o)

Har man bursdag så har man familien på kake - basta! Sånn er det i min familie og den tradisjonen har jeg tenkt å ta med videre til ham også. Dessuten er han uhyre svak for kaker så da jeg lokket med min vidunderlige nøttebunn-vaniljekrem-friske bær-kake så smeltet han med en gang. ;o)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179168315' post='3610130]

Er du på facebook?

Seffern :)

mariaflyfly
Skrevet

Han blir 40, akkurat passe gammel i forhold til meg. ;o) Skjønt - han vil ikke høre snakk om noe 40-tall, men han har gått med på at vi skal ha et lite kalas da - ikke at han har noe valg for å si det sånn. ;o)

Har man bursdag så har man familien på kake - basta! Sånn er det i min familie og den tradisjonen har jeg tenkt å ta med videre til ham også. Dessuten er han uhyre svak for kaker så da jeg lokket med min vidunderlige nøttebunn-vaniljekrem-friske bær-kake så smeltet han med en gang. ;o)

Oppskrift, takk? Jah? :)

Skrevet

Seffern :)

Tør du å gi deg til kjenne, da? Du har vel lurkjikka på meg allerede ;o)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179169319' post='3610152]

Tør du å gi deg til kjenne, da? Du har vel lurkjikka på meg allerede ;o)

Det har jeg faktisk ikke, men nå satte du meg jo på en idé... :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...