Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på med minikjole :) Jeg haaar så lyst, men vet ikke helt. Må nok bli brun først av alt. Har du tenkt å kjøpe? Evt hvorfor ikke?

Et spørsmål: Hvordan ville dere sett på ei som kommer i miniskjørt/shorts og med psoriassis-flekker nederst på leggene foran..............? :(

Gode råd for psoriassis mottas med takk!! :)

Skrevet

Jeg ville trodd at hun var kjempetøff og trygg på seg selv! :o)

Skrevet

Løp og kjøp!!!

Jeg reagerer ikke på psoriasisflekker. Det er jo så mange som har dem. Dessuten er jo sola beste medisin :)

Gjest headshot
Skrevet

Jeg hadde tenkt: hvorfor utsetter noen andre for sånt. Kan miste matlysten av mindre.

Skrevet

Hm... med fare for å virke som en gammel gris så tror jeg det er liten sjanse for at noen nistirrer nederst på leggene dine hvis du går i miniskjørt...

Skrevet

Hm... med fare for å virke som en gammel gris så tror jeg det er liten sjanse for at noen nistirrer nederst på leggene dine hvis du går i miniskjørt...

hihi, nå var du søt ;) Jeg vet ikke hva jeg våger jeg, får ta tida til hjelp....

Skrevet

Jeg hadde tenkt: hvorfor utsetter noen andre for sånt. Kan miste matlysten av mindre.

Nemlig! ;) Men hvem ser på andres bein når de spiser da? :)

Skrevet

Løp og kjøp!!!

Jeg reagerer ikke på psoriasisflekker. Det er jo så mange som har dem. Dessuten er jo sola beste medisin :)

Jeg ser aldri noen som har det jeg....psoriasis altså. Ja jeg får tygge litt på det :)

Skrevet

Jeg ville trodd at hun var kjempetøff og trygg på seg selv! :o)

Jasså, spennede tanke hehe :)

Skrevet

Hvorfor ikke? Miniskjørt eller shorts er jo lekkert på jentene det. Selvsagt har det litt med hvordan man ser ut, alle kler jo ikke alt uansett kroppsform.

Men psoriassis-flekkene kan da ikke ha noe å si? Det er ikke akkurat det jeg hadde reagert negativt på.

Dette synes jeg du skal gå i hvis du vil det selv. Skulle det være noen som ikke liker det de ser så kan du jo bare drite i dem. Det er jo ikke slik at alle lliker alt og alle heller.

Send bilde så skal jeg ta en vurdering, hehe.

Skrevet

Hvorfor ikke? Miniskjørt eller shorts er jo lekkert på jentene det. Selvsagt har det litt med hvordan man ser ut, alle kler jo ikke alt uansett kroppsform.

Men psoriassis-flekkene kan da ikke ha noe å si? Det er ikke akkurat det jeg hadde reagert negativt på.

Dette synes jeg du skal gå i hvis du vil det selv. Skulle det være noen som ikke liker det de ser så kan du jo bare drite i dem. Det er jo ikke slik at alle lliker alt og alle heller.

Send bilde så skal jeg ta en vurdering, hehe.

Hehe, bilde ja :) Jeg har det med å bry meg for mye sikkert, om hva folk vil legge merke til. Jaja, jeg får se an når brunfargen er på plass :) Takk for svar :)

Skrevet

Jeg ser aldri noen som har det jeg....psoriasis altså. Ja jeg får tygge litt på det :)

Jeg har i alle fall sett flere, både med psoriasis og andre hudsykdommer.

Jeg synes det er flott at alle kan gå med korte skjørt om de ønsker det - både de med "perfekte" ben og de som er litt mer normale :)

Jo flere det er som tør å vise at de ikke er såkalte perfekte, jo flere er det som tør å vise frem seg selv.

en liten undulat
Skrevet

bestefar hadde hele kroppen full av psoriasis (selv har jeg bare hatt bittelitt). han pleide å ta omega 3 kapsler (tok litt mer enn vanlig dagsdose), og når han bada i badekaret hadde han oppi olivenolje(kaldpressa), og hadde han ikke badekar tilgjengelig smurte han seg inn med det en halvtime før han gikk i dusjen (gikk med et håndkle rundt seg) og så vaska han det av. hjalp på han, og på mine små flekker :)

har du prøvd dette?

Skrevet

bestefar hadde hele kroppen full av psoriasis (selv har jeg bare hatt bittelitt). han pleide å ta omega 3 kapsler (tok litt mer enn vanlig dagsdose), og når han bada i badekaret hadde han oppi olivenolje(kaldpressa), og hadde han ikke badekar tilgjengelig smurte han seg inn med det en halvtime før han gikk i dusjen (gikk med et håndkle rundt seg) og så vaska han det av. hjalp på han, og på mine små flekker :)

har du prøvd dette?

Tusen takk!! Nei dette har jeg ikke prøvd, men det skal jeg jammen gjøre, åh, supre dol og deg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...