Gå til innhold

Hva gjør man med pupper som bare blir større?

Anbefalte innlegg

Gjest puppespørsmål
Skrevet

Tror dere at drømmer som kommer igjen har et viktig budskap?

Jeg har drømt veldig ofte at et par jeg kjenner har skilt seg. dette er et par som fremstår som veldig harmoniske,og som jeg vanskelig skulle tro ville skille seg, iallefall uten at jeg forsto at det var knuter på tråden.

kan underbevisstheten min ha senset store problemer i forholdet som gir seg utslag i drømmer?

Hva tenker dere om slike drømmer?

Mista nikket
Skrevet

Enten det eller du tenker endel på den ene parten

Skrevet

Og hvor kom puppene inn?

*latterbrøøøl* Tenkte just the same...! Overskrift og undersrift var det eneste som "harmonerte"

Skrevet

Og hvor kom puppene inn?

Jeg ble også bare opptatt av det spørsmålet...*s*

Mary Poppins
Skrevet

Hva har dette med pupper å gjøre??? Blir puppene dine større i disse drømmene og eller?

*skjønner ingenting*

Skrevet

Harmonien i livet ditt kan slå sprekker. Du skjuler noe for noen? Kanskje det er puppene?? haha Frem med puppane å hold på harmonien.

Gjest puppespørsmål
Skrevet

Hva har dette med pupper å gjøre??? Blir puppene dine større i disse drømmene og eller?

*skjønner ingenting*

Det var heller ikke meningen *s* men hvis du har noen tanker rundt temaet må du gjerne fortelle meg hva drømmen betyr :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...