Gå til innhold

Madeleine-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere de finner ut hva som er skjedd?

Skrevet

Det ser jo ut som at de er på sporet av noe....Denne tolken, en engelskmann...

Dette er en forferdelig sak....

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å tenke på saken engang, det er bare så grusomt! Forhåpentligvis finner de jentungen i god behold, men sjansene er kanskje ikke de beste med tanke på hvor velorganiserte disse pedofile nettverkene ser ut til å være...

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å tenke på saken engang, det er bare så grusomt! Forhåpentligvis finner de jentungen i god behold, men sjansene er kanskje ikke de beste med tanke på hvor velorganiserte disse pedofile nettverkene ser ut til å være...

Jeg er så tullerusk at jeg studerer alle småjenter jeg ser,akkurat som om sjangsen stor for at hun skal befinne seg i Norge.

Men det er sant som du sier. Grusomt å tenke på hvordan hun har det om hun lever. Håper de finner henne nå.

Gjest grusom sak
Skrevet

Jeg er så tullerusk at jeg studerer alle småjenter jeg ser,akkurat som om sjangsen stor for at hun skal befinne seg i Norge.

Men det er sant som du sier. Grusomt å tenke på hvordan hun har det om hun lever. Håper de finner henne nå.

Huff... Måtte de bare finne henne! Håper de finner henne uten for store traumer!!! Dette er en grusom, grusom sak, som jeg tenker på hele tiden! Er inne på VG nett for å få siste nytt ofte, og jeg gruer meg nesten til å lese om morningen, er så redd for å få de svarene vi ikke vil ha!

Gjest Daraan
Skrevet

Tilslutt. Men det er nok forsent for en lykkelig slutt.

Skrevet

Vet ikke helt...jeg tror saken blir løst, fordi nesten hele verden har sine medieøyne rettet på denne saken. Men tviler dessverre på at hun blir funnet i livet. Om det er i morgen, eller om 10 år. Helt grusomt er det uansett.

Gjest pass på ungene
Skrevet