Gå til innhold

Madeleine-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere de finner ut hva som er skjedd?

Skrevet

Det ser jo ut som at de er på sporet av noe....Denne tolken, en engelskmann...

Dette er en forferdelig sak....

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å tenke på saken engang, det er bare så grusomt! Forhåpentligvis finner de jentungen i god behold, men sjansene er kanskje ikke de beste med tanke på hvor velorganiserte disse pedofile nettverkene ser ut til å være...

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å tenke på saken engang, det er bare så grusomt! Forhåpentligvis finner de jentungen i god behold, men sjansene er kanskje ikke de beste med tanke på hvor velorganiserte disse pedofile nettverkene ser ut til å være...

Jeg er så tullerusk at jeg studerer alle småjenter jeg ser,akkurat som om sjangsen stor for at hun skal befinne seg i Norge.

Men det er sant som du sier. Grusomt å tenke på hvordan hun har det om hun lever. Håper de finner henne nå.

Gjest grusom sak
Skrevet

Jeg er så tullerusk at jeg studerer alle småjenter jeg ser,akkurat som om sjangsen stor for at hun skal befinne seg i Norge.

Men det er sant som du sier. Grusomt å tenke på hvordan hun har det om hun lever. Håper de finner henne nå.

Huff... Måtte de bare finne henne! Håper de finner henne uten for store traumer!!! Dette er en grusom, grusom sak, som jeg tenker på hele tiden! Er inne på VG nett for å få siste nytt ofte, og jeg gruer meg nesten til å lese om morningen, er så redd for å få de svarene vi ikke vil ha!

Gjest Daraan
Skrevet

Tilslutt. Men det er nok forsent for en lykkelig slutt.

Skrevet

Vet ikke helt...jeg tror saken blir løst, fordi nesten hele verden har sine medieøyne rettet på denne saken. Men tviler dessverre på at hun blir funnet i livet. Om det er i morgen, eller om 10 år. Helt grusomt er det uansett.

Gjest pass på ungene
Skrevet

Hørte nettopp om noen som opplevde et mareritt i "syden" - husker ikke hvor det var. Guttungen på 3-4 år forsvant fra foreldrene på et kjøpesenter. De varslet betjeningen som øyeblikkelig stengte alle inn-/utganger til senteret. Etter en stund fant de gutten på et toalett, barbert på hodet. Kan jo bare gjette hva som var i ferd med å skje da kidnapperen ble skremt og stakk.

Skrevet

Stakkars, stakkars lille jente. Tro hvilket helvete hun har vært gjennom/ er gjennom...

Og stakkars foreldre.

Jeg blir så trist! Enn at det finnes sånne drittsekker som røver barn?!

Skrevet

Hørte nettopp om noen som opplevde et mareritt i "syden" - husker ikke hvor det var. Guttungen på 3-4 år forsvant fra foreldrene på et kjøpesenter. De varslet betjeningen som øyeblikkelig stengte alle inn-/utganger til senteret. Etter en stund fant de gutten på et toalett, barbert på hodet. Kan jo bare gjette hva som var i ferd med å skje da kidnapperen ble skremt og stakk.

Himmel og hav!!

Skrevet

Jeg har hørt samme historie, men da var det ei jente, med langt hår som forsvant.

Hun ble funnet igjen på toalettet, klipt guttekort og med andre klær...

Mulig det er ei vandrehistorie.

Gjest pass på ungene
Skrevet

Jeg har hørt samme historie, men da var det ei jente, med langt hår som forsvant.

Hun ble funnet igjen på toalettet, klipt guttekort og med andre klær...

Mulig det er ei vandrehistorie.

Mulig det er en vandrehistorie, men jeg var faktisk usikker på om det var gutt eller jente jeg hadde hørt var involvert her. Det er jo heller ikke poenget, så jeg bare skrev gutt. Jeg aner ikke sannhetsgehalten i det, men det er jo helt troverdig nå i disse tider med galne pedofile, salg til adopsjon og enda verre: som dreper unger og selger organer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...