Gjest må ha sommerjobb Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Uten tips, hav får de i timen? Tips varierer vel veldig, men ca fra til hvor mye? 0 Siter
Gjest Calzone Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Dette er vanligvis en dårlig betalt jobb, men jeg tror ikke du skal regne med å få mer enn ca. 50 kroner timen da du sliter med lese og skrivevansker. 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Tipper det ligger rundt 120kr nå, men ikke sikker. Det kommer litt an på alder og ansinnietet. 0 Siter
Gjest fy på deg Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Dette er vanligvis en dårlig betalt jobb, men jeg tror ikke du skal regne med å få mer enn ca. 50 kroner timen da du sliter med lese og skrivevansker. Den var ikke pen. 0 Siter
Gjest galanka Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Dette er vanligvis en dårlig betalt jobb, men jeg tror ikke du skal regne med å få mer enn ca. 50 kroner timen da du sliter med lese og skrivevansker. Du later ikke til å være veldig smart, tror du peppes krever veldig gode lese og skrive ferdigheter? VET du hva Peppes er?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.