Gå til innhold

Hei folkens - Gavekort :-) :-( :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ikke for å virke utakknemlig, men det er vel det jeg fremstår som når jeg skriver dette.

Hva syntes dere om gavekort? Personlig har jeg igrunn ikke bruk for noe i de butikkene man kan bruke de gavekortene på og ikke har jeg lyst til å kjøpe mat for de pengene heller og ikke litt her og litt der, så det ikke blir personlig i det hele tatt.

Har tenkt på nytt middagsservice, men det skjønner ikke gubben vitsen med, men nå er det ikke fra han heller, så han har igrunn ikke noe med det. Tenker da på litt finere saker - slikt man kan samle på. Kikket, men fant ikke noe som var fint, bare dyrt, ja der man kan bruke disse gavekortene (finnes jo flere steder).

Noen som har en link eller et navn på middagsservicer som er pene og se på og som ikke alle andre har?

Eller kanskje jeg bare skal kjøpe meg EN ting til meg selv - men hva?

Forslag?

Gjest Persille
Skrevet

Om du mener de Universalgavekortene så kan du jo bruke dem på bla h&m? Jeg bare har dem i lommeboken til jeg skal ha noe en dag, og så bruker jeg dem.

Praktisk :)

Gjest maggoth
Skrevet

Du er tydeligvis vanskelig å kjøpe gave til siden du fikk et gavekort. Men igjen, da kan du kjøpe noe du trenger eller vil ha. For å hjelpe deg hadde det vært fint om vi fikk vite i hvilke butikker du kan bruke gavekortet ditt.

Gjest Glassmesteren på Gol, han kan.
Skrevet

Om du mener de Universalgavekortene så kan du jo bruke dem på bla h&m? Jeg bare har dem i lommeboken til jeg skal ha noe en dag, og så bruker jeg dem.

Praktisk :)

Skal du ha deg noe fint service, så kjøp her. Du finner alt av middags og kaffe servicer her.

http://www.villeroy-boch.com

Skrevet

Gavekort synes jeg er en strålende presang.

Ettersom du snakker om et service så må det jo være et relativt stort beløp. Hva med et armbånd eller smykke?

Skrevet

Gavekort på et større senter ville vært en topp presang til meg! Det er ikke sikkert jeg hadde kjøpt en stor ting, men mange små.

Skrevet

Jeg elsker gavekort! Det er såååå morsomt å gå rundt og lure på hvordan man kan få mest mulig ut av det eller kjøpe noe man har ønsket seg lenge, men ikke har tatt seg råd til - eller omsider kjøpe noe skikkelig ufornuftig man har hatt lyst på, men egentlig ikke har bruk for! :o)

Skrevet

Jeg synes gavekort er greit jeg. Du kan vente til du får en aha, den vil jeg ha :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg liker veldig godt å få gavekort i gave.

Vi gir ofte også bort gavekort, da til voksne familiemedlemmer.

Skrevet

Du er tydeligvis vanskelig å kjøpe gave til siden du fikk et gavekort. Men igjen, da kan du kjøpe noe du trenger eller vil ha. For å hjelpe deg hadde det vært fint om vi fikk vite i hvilke butikker du kan bruke gavekortet ditt.

Sten & Strøm iallefall, og resten husker jeg ikke - har kastet det som var rundt, så jeg har bare dette kortet i lommeboka.

Jeg sparer til en spesiell ting skjønner dere, og det får man ikke i noen vanlig butikk. Det går vel ikke på noen måte å få byttet inn gavekortet og få pengene i steden for heller? Noe sleipt en kan si å ha som en begrunnelse :-/

Skrevet

Jeg liker veldig godt å få gavekort i gave.

Vi gir ofte også bort gavekort, da til voksne familiemedlemmer.

Smak og behag. Syntes det passer best til barn/ ungdom jeg da men. Min datter liker å få gavekort for da kan hun kjøpe hva hun vil. Men sånn er det jo når man er tenåring - det blir noe annerledes. Da er det stas med så mye klær og sko som mulig. Samtidig syntes de det er toppers (venninnegjengen) og kikke på og prøve klær, pynt og ja det meste av det som ungdom liker :-)

Jeg har ikke bruk for mere klær og ikke har jeg interesse av å gå rundt å glane på alt mulig heller når jeg ikke trenger noe engang. Kunne jo kjøpt meg et smykke, men det syntes jeg rett og slett vil virke patetisk.

Ja, hvis dere lurer så er jeg sur for tiden altså, bare å beklage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...